theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΜΗΣ ΚΑΙ ΤΑΔΕ ΕΦΗ ΛΑΚΗΣ ΛΑΜΠΡΟΠΟΥΛΟΣ

ΜΠΑΜΗΣ
Το μεσημέρι της Παρασκευής πήρα  τηλέφωνο τον κ. Μπάμη, δημαρχεύοντα  όλο αυτό το καιρό που ο εκλεγείς δήμαρχος Πανταζής Χρονόπουλος είχε τεθεί σε αργία. Από την αρχή είμαι υποχρεωμένος να τονίσω την ευγενική και αποδοχή εκ μέρους του, το άκρως πρόσφορο κλίμα και τις άμεσες απαντήσεις του. 

  Λοιπόν στην ερώτηση  εάν θα είναι υποψήφιος στη διαδικασία εκλογής νέου δήμαρχου, απάντησε:
           :Κοίτα εγώ είμαι στρατιώτης και θα υπακούσω ότι αποφασίσει η δημοτική μου παράταξη. Βεβαίως φιλοδοξίες μπορεί να υπάρχουν στον καθένα αλλά πάνω από όλα να πάει μπροστά ο Δήμος.
    Τόνισα ότι σίγουρα προέχει η πορεία του δήμου αλλά εάν προταθεί ένας έστω καλός και έντιμος αλλά μη ικανός, ένας ας πούμε του δημοτικού που εκ των πραγμάτων είναι αδύνατο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της θέσης, τότε ο δήμος θα πάει μπροστά;
            : Σημασία έχει να μην είναι καριερίστας και ας είναι πτυχιούχος και ότι θέλει, αυτό είναι το χειρότερο.
   Ναι του λέω, αλλά τώρα πλέον υπάρχουν πολλές απαιτήσεις και ο δήμαρχος πρέπει να είναι γνώστης πολλών καινούργιων πραγμάτων, όπως είναι τα ευρωπαϊκά προγράμματα.
          : Υπάρχουν οι υπηρεσιακοί παράγοντες, οπότε όλα γίνονται, μου είπε.
Γεια, γεια, ευχαριστώ..
Λαμπροπουλος
Προχθες δε το βράδυ τηλεφωνήθηκα με τον αντιδήμαρχο κ Νικ. Λαμπρόπουλο, ομοίως σε καλό κλίμα και αμοιβαία ανταπόκριση σεβασμού και κατανόησης, όπου ειπώθηκαν τα εξής: 
     - Αντιδήμαρχε θες να μου μιλήσεις για την εκλογή νέου δήμαρχου; Θα είσαι υποψήφιος;
         : Δεν ξέρω, δεν θέλω να μπω σε αυτή την κουβέντα, καθότι δεν έχω μιλήσει με κανέναν, ούτε με το δήμαρχο, ούτε με τον Μπάμη, ούτε με τον πρόεδρο. Δεν ξέρω,δεν έχουμε μιλήσει σαν παράταξη...
 - Έχει επιδοθεί η έκπτωση;
         : Δεν ξέρω, την προηγούμενη βδομάδα έλειπα, αλλά νομίζω πως ναι.
 - Οπότε τούτη τη βδομάδα πρέπει να αποφασίσετε..
         : Ναι υποθέτω.
 - Να σου πω, εάν η παράταξη ορίσει έναν ανεπαρκή, έναν αχυράνθρωπο, εσύ θα το αποδεχθείς μια και είσαι μια προσωπικότητα στην παράταξη, ένα στέλεχος;
       : Πρέπει πρώτα να μιλήσουμε σαν παράταξη, αλλά προφανώς η απάντηση είναι όχι, το καταλαβαίνεις αυτό..αλλά πιστεύω δεν θα συμβεί κάτι τέτοιο.
 - Ναι όμως στην προηγούμενη θητεία όλοι είχατε εγκρίνει μια τέτοια περίπτωση  και τον είχατε ψηφίσει. Έτσι δεν είναι;
      :Ναι αλλά κοίταξε τότε ήταν διαφορετικά τα κριτήρια, άλλος χρόνος, η διάρκεια, λίγο χρονικό διάστημα.
  - σε μια παράταξη, ένα κόμμα δεν είναι φυσικό, ακόμη και θεμιτό να υπάρχουν υποψήφιοι..
        : Ακόμη δεν έχουμε μιλήσει σαν παράταξη, δεν έχουμε δώσει το στίγμα πώς θα συνεχίσουμε, οπότε δεν έχω πάρει καμία απόφαση. Ας μην προκαταλάβουμε τα γεγονότα.
- Εντάξει, ευχαριστώ γεια
       : Και εγώ ευχαριστώ, γεια      

ΑΥΤΑ ΤΑ ΟΛΙΓΑ  ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ... ΣΟΒΑΡΑ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΑ.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου