theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

ΜΕ ΤΟ ΒΛΕΜΜΑ ΨΗΛΑ !!!!


Με αφορμή σημερινή (19-09-11) εκπομπή  της ΕΤ 3,  αφιέρωμα στη ζωή και τη δράση του μέγα Έλληνα Μαθηματικού .ΚΩΝ. ΚΑΡΑΘΟΔΩΡΗ,  που  κατά δήλωση του ιδίου   του Αϊνστάιν  ήταν ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ του  και      θεωρώντας χρήσιμο για κάθε Έλληνα να  κοιτάξει πίσω και προς τα πάνω  για  να ‘δεί το μέλλον μας, (΄μέρες που είναι….) παραθέτω το παρακάτω απόσπασμα από την ανάρτηση του ομώνυμου συλλόγου:.
«Κύριοι, ζητήσατε να σας απαντήσω σε χίλια δυο πράγματα, κανείς σας όμως δεν θέλησε να μάθει ποιος ήταν ο δάσκαλός μου, ποιος μου έδειξε και μου άνοιξε τον δρόμο προς την ανώτερη μαθηματική επιστήμη, σκέψη και έρευνα. Και για να μην σας κουράσω, σας το λέω έτσι απλά, χωρίς λεπτομέρειες, ότι μεγάλος μου δάσκαλος υπήρξε ο αξεπέραστος Έλληνας Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή, στον οποίο, εγώ προσωπικά, αλλά και η μαθηματική επιστήμη, η φυσική, η σοφία του αιώνα μας, χρωστάμε τα πάντα» 
- Aλμπερτ Αϊνστάιν στην τελευταία συνέντευξη τύπου που παρεχώρησε το 1955.

       Σας συνιστώ αν βρεθείτε στην Κομοτηνή, να επισκεφθείτε οπωσδήποτε το Μουσείο του μεγάλου Έλληνα Μαθηματικού. Αξίζει τον κόπο!
Πηγή Πληροφοριών: Διαδίκτυο, Σύλλογος Φίλων  Καραθοδωρή
                                                            Με εκτίμηση
                                                   Δημ. Θεοδωρόπουλος
                                                    Κ α κ ό β α τ ο ς  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου