theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 4 Μαΐου 2011

Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΧΙΖΑΣ ΜΙΛΑ ΓΙΑ ΟΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΥΣ (1)


Ένα από τα αμφιλεγόμενα ή αν θέλετε διφορούμενα άτομα στο δήμο Ζαχάρως είναι ο Γιάννης Σχίζας. Γιατρός, Δ/ντής Ε.Σ.Υ του Γ.Ν-ΚΥ Κρεστένων και μόνιμος κάτοικος Ζαχάρως από το 1980. Καταγωγή από την Ευρωπαϊκή  Γορτυνία (πουρνάρι, σφάκα, πέτρα και ρίγανη όπως έλεγε ο Παναγώτης από τα Τρόπαια, ταβερνιάρης στο Καματερό). Πολύ άνετα μπορούμε να του προσάψουμε αρκετά αρνητικά στη μέχρι τώρα κοινωνική, δημοτική, με ένα όρο πολιτική του πορεία. Με το κυριότερο  χαρακτηριστικό αυτής την πολυκύμαντη, αναπάντεχη και κατά άλλους ασταθή θέση και συμπεριφορά. Επομένως στερείται της σταθερότητας και της συνέχειας που είναι βασικά στοιχεία ενός ατόμου που λειτουργεί περισσότερο με τη λογική παρά με  συναισθηματικά  ή άλλα  κριτήρια. Άλλο δικό του ιδίωμα είναι η προαγωγή μια εγωιστικής περιπάθειας με αποτέλεσμα να γίνεται υποτίμηση των άλλων και ανατίμηση του εαυτού του.  Όμως κανείς δεν αμφισβητεί την εντιμότητα και την ανιδιοτέλεια αλλά περισσότερο το μεγάλο θάρρος της γνώμης του και την απόλυτη ελευθερία στην έκφραση. Όμως είναι καλύτερα να αφήσουμε τον ίδιο να μας τα πει σε μια συνέντευξη ποταμό:   
…...........
-          Για πες μου πότε ήσουν δημοτικός σύμβουλος και με ποιόν ;
-         Την προηγούμενη θητεία του Πανταζή έκανα δ.σ. και πρόεδρος του Δ.Σ. Στις προ προηγούμενες εκλογές είχα βάλει με τον Μπούσμπουρα.
-         Πότε είχες κάνει πρόεδρος;
-         Πρόεδρος έκανα για 14 μήνες μετά το Αριστείδη και το δάσκαλο..
-         Πρώτα πες μας για τον Αριστείδη, μια και όλοι τότε που ψηφήσατε κατά πηγαίνουτε στο δικαστήριο. Το ξέρεις;
-         Ναι.. Άκου να δεις πως έγινε.. Ο δήμαρχος, ο Πανταζής  μετά την πυρκαγιά έκανε μομφή κατά του Αριστείδη με την κατηγορία ότι δεν έδειξε ενδιαφέρον και έπινε καφέ στην παραλία αντί να τρέξει…Ο πραγματικός λόγος ήταν επειδή είχαν κόντρα. Εγώ κι ο δάσκαλος από το Γιαννιτσοχώρι την πρώτη φορά ψηφίσαμε όχι. Μετά εγώ πήγα να βρώ τον Αριστείδη κι αυτός δεν μου μίλαγε, τα πήρα στο κρανίο και λέω θα μου κλάσει τα ........ και τη δεύτερη φορά ψήφισα ναι. Ο δάσκαλος ψήφισε πάλι όχι. Αυτά δεν ήταν σωστά γιατί ο νόμος τότε έλεγε ότι ο πρόεδρος εκλέγεται για 2 χρόνια, τώρα άλλαξε. Είμαι εδώ από το 80 και όλους τους ξέρω από την καλή και την ανάποδη, πολύ χαμηλό επίπεδο…ρε, Πανταζής τους ταιριάζει…
-         Έλα τώρα ειλικρινά θα τα έλεγες αυτά και όλα όσα γράφεις εάν είχες εκλεγεί πάλι δ.σ;
-         Στο λόγο της τιμής μου, είχα πει στον Πανταζή να μη βάλει υποψήφιος..
-         Εντάξει και εσύ γιατί μπήκες;
-         Κοίτα έχω μερικούς φίλους που με παρακάλεσαν να βάλω..
-         Για πες μερικούς;
-         Ο Λαμπρόπουλος, ο Μπάμπης.
-         Κατάλαβα , φθάνουν..
-         Εγώ ήξερα ότι ο Πανταζής ήταν σε αργία, οπότε το κλίμα τόβλεπα κι αυτοί δεν αλλάζανε με τίποτα, δουλικά και λέω ας βγει. Εγώ θα έβαζα υποψήφιος δήμαρχος αλλά δεν είχα μία και άσε που αυτοί δεν θα με ακολουθούσαν   τόσο πορωμένοι είναι με τον Πανταζή..
-         Λένε όμως ότι εσύ έβαλες με τον Παντζή πονηρά σκεπτόμενος για να γίνεις αντιδήμαρχος ή και δήμαρχος γιατί άλλοι δεν έχουν κότσια..
-         Όχι αντιδήμαρχος, δήμαρχος ή εγώ ή ο Ανδρέας..
-         Ποιος Ανδρέας;
-         Ο Καλογερόπουλος..
-         Ναι αλλά ο Πάνταζής λένε ότι αυτό το είχε υποσχεθεί σε καμιά 15αριά ..
-         Όχι ρε εμένα δεν μου είχε υποσχεθεί κανείς, αλλά εάν εγώ έβγαινα αυτός επεδή είναι σε αργία δεν θα πάταγε στο δήμο. Δεν θα το επέτρεπα.Ρε τον έβρισα μέσα στο καφενείο. Ρε Μπάτσε του λέω αρκετή αξία σου δώσαμε, ξεκουμπίσου. Τώρα δεν μου μιλάει καθόλου...
-         Δεν φοβήθηκες;
-         Ποιόν; Τον Πανταζή; Δε ξέρεις πώς τον έλεγαν; ΧΕΖΑ τον λέγανε… εγώ να φοβηθώ;
-         Πάμε παρακάτω
-         Ναι ρε ένας φασίστας είναι του κερατά…
-         Ναι κύριε Γιάννη, τώρα μετά βρίζεις και τι δεν του λες, όμως εσύ και όλοι οι ΓΝΩΣΤΟΙ Ζαχαρέοι τον αναδείξατε και τον σηκώσατε ψηλά Αυτά δεν ξεχνιούνται με τίποτα..    
-         Άκουσε Κόλλια για να τα λέμε τα πράγματα με το ονομά τους. Εγώ μέχρι το 1993 ψήφιζα ΚΚΕ εντάξει; Τότε ο αδελφός μου και ο πατέρας, όχι πολιτικά αλλά συναισθηματικά μου σπάσανε τα ….μου και   πήγα με το ΠΑΣΟΚ. Οργανώθηκα και έγινα μέλος της Νομαρχιακής. Τότε ήρθε και ο Πανταζής και τον πέταξα έξω από την Νομαρχιακή. Είχα μάθει πολλά τρελλά. Εγώ κι ο Μπάδας είμασταν οι πραγματικοί εχθροί. Τότε όλοι μα όλοι οι άλλοι είχαν κάνει μυστικές συμφωνίες. Και ο Τάγαρης και ο Αριστείδης και ο Αλεξανδρόπουλος που πήγα να του σπάσω τη μούρη στην πλατεία κι αυτός είναι ο λόγος που δεν έβαλα..
-         Τι λές ρε Σχίζα ο Κώστας δεν του έχει δώσει ούτε το χέρι του, ποτέ..
-         Όχι ρε ο Κώστας, είμαστε φίλοι από πολύ παλιά, ό άλλος που είναι πολύ μαλακισμένος, όχι για αυτά που του λέει ο Πανταζής, μας είχε σπάσει τα …..με τον Πανταζή..οπότε και εγώ επειδή είμαι πολύ συναισθηματικός είπα: ρε Πανταζή θέλετε; Ναι Πανταζή και έτσι έβαλα και τότε και τώρα μαζί του..
-         Γιάννη δεν μας τα λες καλά. Δυό κρίσημες αποφάσεις στη ζωή σου τις πήρες με τσατίλα και συναισθηματικά. Πολιτικά και με τη λογική δεν σκέφθηκες καθόλου; Έτσι δεν είναι;
-         Ναι…

(ΤΟ Β΄ΜΈΡΟΣ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ..)
-    

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου