Μετά από νέα επικοινωνία που είχαμε, είναι ανάγκη να
προβούμε σε ορισμένες διορθώσεις των
προηγούμενων κειμένων και στην επισήμανση καινούργιων στοιχείων, όπως:
Βεβαίως το Δ.Σ. έχει κάθε δημοκρατικό δικαίωμα με απόφασή
του να τροποποιήσει μια μελέτη, ακόμη
και όταν εκτελείται ένα έργο και να προβεί σε προκήρυξη νέας μελέτης. Τέτοια
απόφαση του Δ.Σ. για το προκείμενο έργο έχει ληφθεί από πέρυσι το καλοκαίρι και
για αυτό το λόγο η ΤΥΔΚ σταμάτησε το έργο.
Αξίζει να τονισθεί ότι για το πρόγραμμα της κυκλοφοριακής
ρύθμισης της πόλης της Ζαχάρως οι πρώτες συσκέψεις επί συσκέψεων έγιναν από το
2002, επί δημαρχίας Μένη Κριτσέλη. Από τότε έχουν γίνει πάνω από 150 τέτοιες
συσκέψεις και τελικά μετά από 8 ολόκληρα χρόνια επιλέχθηκαν τρείς (3) λύσεις, μία
κυρία και δυο εναλλακτικές:
- Η πρώτη, η κυρία, είναι μονοδρόμηση, μία λωρίδα κυκλοφορίας με ορισμένες θέσεις για στάση αυτοκινήτων.
- Η δεύτερη, που είναι μονοδρόμηση με δύο λωρίδες κυκλοφορίας και
3. Η τρίτη, μονοδρόμηση με δύο λωρίδες από την Εθνική
τράπεζα μέχρι τη διακλάδωση στου Φιορέτου και από εκεί μέχρι τον εθνικό δρόμο
με μια λωρίδα.
Τελικά, από τον Μάρτιο του ΄10 εγκρίθηκε και προκρίθηκε από
την ίδια την ΤΥΔΚ η Β΄ λύση. Όμως τον Ιούλιο του
΄10, όπως αναφέρθηκε στην αρχή, έχουμε απόφαση του Δ.Σ. και μετά από αναβολή
μάλιστα, καθόλα νόμιμη και δημοκρατική, υπέρ της α΄ λύσης, δηλαδή αυτής που
γίνεται σήμερα.
Έτσι λοιπόν μετά την απόφαση δρομολογήθηκε η νέα μελέτη που η σύμβασή της υπογράφτηκε στις 30 Δεκεμβρίου πέρυσι και
διαβιβάσθηκε στο δήμο Πύργου, που όπως είπαμε εκτελεί και καθήκοντα της ΤΥΔΚ,
προς έγκριση και υπογραφή.
Εν τω μεταξύ σύμφωνα
με το νέο νόμο ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΗΣ άρθρο 73, για θέματα ρυθμιστικών σχεδίων πρέπει να υπάρχει σχετική εισήγηση στο Δ.Σ από την
Επιτροπή Ποιότητας Ζωής. Από την αρμόδια τεχνική υπηρεσία εδώ και δυο μήνες
έχει γίνει στην Επιτροπή η σχετική πρόταση. Από εκεί και πέρα απαιτείται
απόφαση παραλαβής του Δ.Σ. υποβολή στην Περιφέρεια για επικύρωση της απόφασης
και παράλληλα κοινοποίηση στο αρμόδιο υπουργείο.
Πρέπει να σημειώσουμε ότι, σύμφωνα με την τεχνική υπηρεσία
του δήμου και στις δύο μελέτες συμμετείχαν και ειδικοί επιστήμονες,
συγκοινωνιολόγοι που έχουν προτείνει και έχουν ήδη υιοθετηθεί πάρα πολλές
αλλαγές στην όλη κυκλοφορία των
αυτοκινήτων, όπως λ.χ. η κίνηση από το ΚΤΕΛ προς την Εθνική τράπεζα θα γίνεται
αντίθετα από τον τρόπο που γίνεται σήμερα. Το ίδιο αντίθετα θα γίνεται και
στο δρόμο από την Εθνική μέχρι τη διακλάδωση στου Φωτόπουλου.
Πασιφανές είναι, σύμφωνα με τα παραπάνω που μας διεμηνύθηκαν και δεν έχουμε λόγο να μην τα πιστεψουμε, η γνωμάτευση του εμπορικού Συλλόγου έγινε πολύ αργά, κατόπιν εορτής.
Σε μια παρατήρησή μας ότι το έργο με αυτές τις διαδικασίες
θα πάρει 2 και 3 χρόνια μας απάντησαν ότι φέτος θα τελειώσει αρκεί να μην
υπάρχει ακύρωση των αποφάσεων.Μόνο και μόνο για αυτό το λόγο πρέπει να
επανέλθουμε…..
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου