Ένα από τα σημεία αναφοράς στο Γιαννιτσοχώρι είναι ο Σιδηροδρομικός Σταθμός. Είναι κτίριο από τα αλλοτινά χρόνια με τη δική του ιστορία, που μπορούμε να τη χωρίσουμε: α) περίοδο ΣΠΑΠ β) περίοδο ΟΣΕ γ) Δημοτική και δ) Εμπορική. Η περίοδος ΣΠΑΠ είναι συνυφασμένη με το σταθμάρχη τον Έλπη, από την Αγολινίτσα και με τη μεγαλύτερη επιβατική και μεταφορική χρήση. Ακολούθησε μια μακρά περίοδος με υπολειτουργία χωρίς σταθμάρχη και με τα τραίνα να περνούν σφυρίζοντας μέχρι που έκλεισε εντελώς. Εκείνο τον καιρό ο σταθμός φιλοξενούσε το γραφείο της Κοινότητας και το Αγροτικό γιατρείο μέχρι την αποπεράτωση του δημοτικού μεγάρου που δεσπόζει περίτρανο στο έμπα του χωριού.
Από τη νέα εγκατάσταση ο σταθμός ενοικιάζεται αντί πινακίου φακής στον πάλε πότε τοπικό μεγαλέμπορα και αντιδήμαρχο στην προηγούμενη δημοτική περίοδο, την Καποδιστριακή. Η περίοδος αυτή, ως αποθήκη και ψυκτικοί θάλαμοι νωπών προϊόντων, η εμπορική, κράτησε κοντά μια δεκαετία περίπου μέχρι τώρα τελευταία που σταμάτησε οποιαδήποτε χρήση. Το χαρακτηριστικό της περιόδου αυτής ήταν ο έντονος και άπλετος φωτισμός του όλου οικήματος αλλά και του γύρω χώρου με δυνατούς προβολείς, πράγμα εντελώς αντίθετο με τη σημερινή σκοτεινή κατάσταση που αφενός επιδεινώνει τη δυσάρεστη εικόνα εγκαταλελειμμένου ερειπίου και αφετέρου είναι επικίνδυνη διότι μαζεύονται και παίζουν διάφορα πιτσιρίκια.
Πολλά λέγονται και άλλα τόσα ακούγονται. Μιλάνε για μεγάλη λοβιτούρα με επιβάρυνση του δημοτικού προϋπολογισμού, πρώτα της κοινότητας και στη συνέχεια του δήμου, που μπορεί να υπερβαίνει τα 50.000 ευρώ μια και η αρχή έγινε την προκαποδιστριακή εποχή όταν Πρόεδρος της κοινότητας ήταν ο άλλος λεβέντης, ο αξέχαστος.
Το θέμα έχει πάρα πολλές σκοτεινές πλευρές και ζεύει, οπότε καλείται ο νυν Πρόεδρος κ. Νώντας Τριγάζης να μας ενημερώσει γιατί πολύ φοβάμαι το όλο θέμα πρέπει να το ξεδιαλύνει εισαγγελέας.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου