theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τρίτη 30 Αυγούστου 2011

Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ, ΨΕΥΔΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ


Το διαδίκτυο αποτελεί έναν από τους πιο ελεύθερους και πιο σύγχρονους τρόπους επικοινωνίας και επαφής των ανθρώπων από όλα τα πέρατα της γης. Στη χώρα μας παράλληλα με όλες τις απαξιώσεις και τα δεινά στα σκαριά ευρίσκεται ο μπλογκονόμος με σκοπό την προληπτική ταυτοποίηση όλων των μπλόγκερς και όσων ασχολούνται με τα μπλογκς. Απώτερος σκοπός είναι η καθυπόταξη και η καταστολή, πρακτική της κυβέρνησης στην αντίδραση του λαού, που προμηνύεται να είναι πολύ έντονη.  
Ένας από τους κύριους συντελεστές του ελεύθερου χαρακτήρα είναι η διαδικτυακή ανωνυμία  των ιστολογούντων. Η ανωνυμία, ψευδωνυμία είναι απαραίτητες για τη διαφύλαξη του ιδιωτικού απόρρητου. Ιδού η σχετική  Απόφαση του Ανώτατου Δικαστηρίου των ΗΠΑ για τη διαφύλαξη και προάσπιση του ανώνυμου πολιτικού λόγου: 
«Η προστασία του ανώνυμου λόγου είναι ζωτική για τον δημοκρατικό διάλογο. Το να επιτρέπει κανείς σε διαφωνούντες να αποκρύβουν την ταυτότητά τους, τους απελευθερώνει  στη διατύπωση κριτικών, μειοψηφικών απόψεων…. Η ανωνυμία είναι μια ασπίδα από την τυραννία της πλειονότητας….. Ο πολιτικός λόγος από τη φύση του θα  έχει κάποιες  φορές συνέπειες που δύσκολα γίνονται αποδεκτές και γενικά μιλώντας η κοινωνία μας δίνει μεγαλύτερη σημασία στην αξία της ελευθερίας του λόγου από ότι στους κινδύνους της κατάχρησής του»
Μόνο και μόνο η απειλή μιας εισαγγελικής εντολής για άρση της ανωνυμίας θα  δράσει κατασταλτικά και θα επιφέρει την αυτολογοκρισία και τη φίμωση, ιδίως απέναντι σε πρόσωπα που έχουν οικονομική ή πολιτική εξουσία.

Ειδικότερα στον πολύπαθο  δήμο Ζαχάρως, όπου:
  •  η αντίθετη γνώμη είναι κατακριτέα και αποδιοπομπαία
  •   η πλειοψηφία  δε σέβεται τη μειοψηφία, που είναι ξυπόλητη
  •   όλοι πρέπει να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις
  •   κυριαρχεί τελικά ένα πέπλο φόβου και μια εαυτούλικη αντίληψη
Η σωστή και αταλάντευτη θέση είναι υπέρ της ελευθερίας του λόγου με οποιονδήποτε τρόπο (ανώνυμο ή ψευδώνυμο) κι αν κατατίθεται, ανεξαρτήτως είδους, μορφής  και περιεχομένου. Η κριτική, επίκριση και κατάκριση, η σάτιρα, η κοροϊδία ακόμη και η συκοφαντία είναι μορφές του λόγου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου