theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 8 Μαΐου 2016

ΟΛΟ ΤΟ ΓΙΑΝΝΙΤΣΟΧΩΡΙ ΠΕΝΘΕΙ ΚΑΙ ΚΛΑΙΕΙ, ΧΑΘΗΚΕ ΕΝΑΣ ΔΙΚΟΣ ΜΑΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, Ο ΚΟΥΜΠΑΡΟΣ ΜΟΥ Ο ΜΙΡΑΛ ΠΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ 10π.μ. ΕΧΟΥΜΕ ΤΗΝ ΚΗΔΕΙΑ ΤΟΥ!!!!

Για τιμή και δόξα αφιερώνω το ποίημα
 "Της γύφτισσας" του Γιώργη Παυλόπουλου


Είπα σε μια Γύφτισσα
θέλω να γίνω γύφτος
να σε πάρω
Μπορείς μου λέει να φας για βράδυ
χόρτα πικρά χωρίς αλάτι
κι έπειτα να πλαγιάσεις;
Μπορώ της λέω
Μπορείς μου λέει να πλαγιάσεις
χωρίς να κλαις από το κρύο
πάνω στην παγωμένη λάσπη;
Μπορώ της λέω
Μπορείς μου λέει πάνω στη λάσπη
να μου ανάψεις το κορμί
και να το κάνεις στάχτη;
Αυτό κι’ αν το μπορώ της λέω
Μπορείς μου λέει τη στάχτη μου
να τη ρίχνεις στο κρασί σου
για να μεθάς πολύ, να με ξεχνάς;
Όχι αυτό, δεν το μπορώ της λέω
Γύφτος δε γίνεσαι μου λέει.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου