theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 2 Φεβρουαρίου 2022

ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ // ΕΛΕΑΝΝΑ: Ο ΑΚΡΙΒΟΣ ΜΟΥ ΦΙΛΙΟΤΣΟΣ ΣΗΜΕΡΑ ΕΧΕΙ ΓΕΝΕΘΛΙΑ! & H ΕΛΕΑΝΝΑ ΜΑΣ ΧΤΕΣ!!

 Έχω αρκετά βαφτιστήρια, όλα φιλιότσους εκτός από μια κοπελιά τη Γιαννούλα και δη τσιγγανοπούλα. Τα περισσότερα ως παρακαταθήκη του πατέρα [1] μου που είχε πολλά βαφτιστήρια, κι εγώ ως πρωτότοκος πάντρεψα πολλούς, περί τους 12, από νεαρά ηλικία, οπότε και βάφτισα τα παιδιά τους, μια και ακολουθούσαμε το πράγματι ωραίο έθιμο της ανανεωμένης κουμπαριάς. Ο φιλιότσος μου όμως ο Νικηφόρος είναι αποτέλεσμα επιλογής, λόγω της πολύχρονης και πραγματικής φιλίας με τον πατέρα του τον Κουμπαράκο.



Οπωσούν έτσι είναι και η Γιαννούλα, η μοναδική βαφτιστήρα μου.

Λοιπόν τα βαφτίσια του Νικηφόρου έγιναν στον Προφήτη Ηλία με 7 παπάδες παρακαλώ. Από την μα ...α του κουμπαράκου πλήρωσα τους κούκους για αηδόνια! Υπέρλαμπρη τελετή, άφατο μυστήριο! Σπολάτι όμως που το βαφτιστήρι βγήκε αστέρι! Ο μπαγάσας φαινόταν από τότε, όπως και οι ίδιοι θα διαπιστώσετε ιδίοις όμμασι στο 10λεπτο βίντεο.
Ζωηρός, σπινθηροβόλος, φινετσάτος, φύση καλλιτεχνική.
Τώρα; ΑΡΧΙΤΕΚΤΩΝ & νέος Εφτάστερος,*

Άλλο επίπεδο. Αισθητής και μπράβο του!!!
Συγχαρητήρια όμως και στους γονείς του, Γιώργο και Γιώτα, αλλά και στον Νουνό του!

* Βλέπετε 7 παπάδες τον βάπτισαν και Νουνός Ψηλορείτης. [Αυτό λέω στον Κουμπαράκο κι αυτός Λαπίθας, και γίνεται...ψιλοσεισμός].

Χτες δε είχε γενέθλια [1-2-08] και η Ελεάνα μας και της
έστειλα ένα βίντεο της ημέρας με όλες μας τις ΕΥΧΕΣ !!!
Πρώτη Κοπελούδα!
Αδερφέ να τη χαιρόμαστε !!!


[1] Η μάνα μου, από τη μεριά της είχε δυο βαφτιστήρια, συνομήλικος με μένα ο Αντώνης Μιχελής και λίγα χρόνια μικρότερος ο άλλος, ο Νίκος Κατσαβός (Τζίκας]. Και οι δυο με σέβονται και με προσκαλούν Νουνέ και πραγματικά πολύ γουστάρω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου