theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 1 Μαΐου 2023

«Αναδιανομή Εισοδήματος»

  Του Σπύρου Λαμπρινού



Η κυβέρνηση πα νηγυρίζει, για την ανάπτυξη που πέ τυχε. Ανέβασε το ΑΕΠ. Έχει ατράνταχτα στοιχεία. Οι τράπεζες είχαν υπερκέρδη πάνω από 5 δις ΕΥΡΩ, οι πάροχοι ενέργειας πάνω από 4 δις ΕΥΡΩ, τα διυλιστήρια 3,5 δις ΕΥΡΏ. Εγώ προβληματίζομαι, φτιάχνω τη φορολογική μου δήλωση και είναι και πραγματική και ίδια με τη περυσινή. Και τάζω στο βιβλιάριο τις λίγες καταθέσεις μου και τις βρίσκω λιγότερες κατά 5.000 ΕΥΡΩ. Τι διάβολο γίνεται. Εγώ μείωσα τα έξοδα, ακόμη και το καθημερινό τσίπουρο. Το αδελφάκι μου, μπασμένο στα οικονομικά προσπαθεί να μου λύσει την απορία. Ρε βλάκα δεν καταλαβαίνεις, ΑΝΑΔΙΑΝΟΜΗ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΟΣ. Ο Μητσοτάκης τα πήρε από εσένα και τα έδωσε στο πεθερό του Γερα- πετρίτη και στο Βαρδινογιάννη.
Αυτό είναι ΚΛΟΠΗ του λέω. Αμ τι θες να είναι μου απαντά. Μόνο έτσι επιτυγχάνεται ανάπτυξη στον νεοφιλελευθερισμό. ΔΕΝ μπορεί να είναι αλήθεια του λέω. ΔΕΝ μπορεί τόσοι. που ψηφίζουν Μητσοτάκη, να είναι ΣΥ ΝΕΡΓΟΙ ΤΟΥ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου