theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 15 Μαΐου 2023

Ο Θανάσης από τα Γρεβενά [2000 ΜΠΡΑΒΟ!!!]


Πώς αντιλαμβάνομαι τα χρώματα   
                                  ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΣΗ ΑΛΟΓΟΚΡΙΤΟ
Είμαι ο Θανάσης από τα Γρεβενά και σήμερα θα σας πω πώς εμείς οι άνθρωποι με τύφλωση μπορούμε να αισθανόμαστε τα χρώματα και τις ζωγραφιές. Όπως παρατηρήσατε, οι ζωγραφιές μου δεν έχουν χρώμα, γιατί εμάς δεν μας ενδιαφέρουν τα χρώματα, αλλά μόνο τα σχέδια που μπορούν να είναι ανάγλυφα γιατί τα βλέπουμε όλα με την αφή μας. Τα χρώματα τα καταλαβαίνουμε, συνδυάζοντάς τα με κάποια αντικείμενα, που βρίσκονται γύρω μας. Για παράδειγμα, όταν ακούω το χρώμα πορτοκαλί το φαντάζομαι με ένα πορτοκάλι ή με ένα καρότο, το χρώμα πράσινο το συνδυάζω με το γρασίδι ή τα φύλλα των δέντρων, το χρώμα κόκκινο το φαντάζομαι με κάτι ζεστό, όπως η φωτιά ή το αίμα ή αν θέλετε και με το παντζάρι.
Για να διαλέξω μια ζωγραφιά, οι φίλοι μου την περιγράφουν και όποια από αυτές με εντυπωσιάσει, προσπαθούμε να τη ζωγραφίσουμε στο ειδικό χαρτί «κυψελίδων». Αφού αυτή η εικόνα περάσει από ένα ειδικό φουρνάκι, αυτό την κάνει ανάγλυφη. Έτσι εγώ, ακουμπώντας την με τα δάχτυλά μου, τη «βλέπω», οπότε και τη ζωγραφίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου