theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 19 Ιουνίου 2024

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΤΗΣ "ΠΑΤΡΙΔΑΣ" ΚΑΙ ΟΡΤ ΣΤΟΝ ΒΑΛΑΝΤΗ: Μια μελωδική φωνή που σε … καθηλώνει – Ο Βαλάντης Σταμούλης είναι ένα σπάνιο ταλέντο

 https://www.patrisnews.com/mia-melodiki-foni-poy-se-kathilonei-o-valantis-stamoylis-einai-ena-sp

ΧΡ. ΚΑΝΕΛΛΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Βαλάντης Σταμούλης, παρά το πρόβλημα όρασης που έχει, δεν πτοείται από καμία δυσκολία και προσπαθεί σιγά-σιγά να γίνει ο τραγουδιστής που ονειρεύεται, όπου τα τραγούδια του θα ακούγονται απ' όλους και οι κριτικές που θα δέχεται θα είναι μόνο θετικές.
Ακούστε το άρθρο

Η μελωδική φωνή του σε «καθηλώνει» και σε κάνει να σκέφτεσαι ότι υπάρχουν – ευτυχώς – ακόμη στην Ελλάδα καλοί νέοι μουσικοί και τραγουδιστές, που ξέρουν να τιμούν το έντεχνο λαϊκό τραγούδι.

Μουσικοί οι οποίοι στα πρώτα κιόλας βήματά τους, καταφέρνουν να ξεχωρίσουν και δεν βιάζονται να γίνουν γνωστοί με εφήμερες επιτυχίες και μετά να χαθούν σαν ένα απλό «πυροτέχνημα».

Ο λόγος για τον Βαλάντη Σταμούλη, που αν και είναι μόλις 17,5 ετών, είναι ένας καταπληκτικός μουσικός και τραγουδιστής, κυρίως του λαϊκού και ελαφρολαϊκού ελληνικού τραγουδιού. Ο Βαλάντης Σταμούλης παρά το νεαρό της ηλικίας του, ήδη έχει συνεργαστεί με καταξιωμένους καλλιτέχνες, όπως είναι ο Κώστας Καραφώτης, με τον οποίο και τραγούδησε, ως ντουέτο, το ” Σ’ Αναζητώ”, ένα πολύ ρυθμικό μουσικό κομμάτι, φανερώνοντας το σπουδαίο ταλέντο που έχει.

Ο Βαλάντης Σταμούλης, παρά το πρόβλημα όρασης που έχει, δεν πτοείται από καμία δυσκολία και προσπαθεί σιγά-σιγά να γίνει ο τραγουδιστής που ονειρεύεται, όπου τα τραγούδια του θα ακούγονται απ’ όλους και οι κριτικές που θα δέχεται θα είναι μόνο θετικές.

Όπως τονίζει και ο ίδιος «δεν πρόκειται να καβαλήσω κανένα καλάμι και σιγά – σιγά θα φτάσω εκεί που θέλω».
Ο Βαλάντης Σταμούλης αυτές τις ημέρες βρίσκεται στο Γιαννιτσοχώρι Ζαχάρως, κοντά στον φίλο του Κόλλια, ο οποίος τον στηρίζει σε αυτά τα πρώτα βήματα που κάνει στον απαιτητικό χώρο της μουσικής.

Η εφημ. «Πατρίς» αλλά και το κανάλι της ΟΡΤ βρέθηκαν στο Γιαννιτσοχώρι και μίλησαν με τον νεαρό καλλιτέχνη, ο οποίος μας αποκάλυψε ότι πολύ σύντομα θα κυκλοφορήσει το καινούργιο του μουσικό κομμάτι.

Μάλιστα ο Βαλάντης δεν δίστασε να μας παίξει και το ρεφρέν από το νέο του τραγούδι, με τον τίτλο «Παράπλευρη απώλεια», το οποίο είναι πραγματικά πολύ όμορφο και είμαστε σίγουροι ότι θα αγαπηθεί, τουλάχιστον από αυτούς που ξέρουν από καλή ελληνική μουσική.

Το ξεκίνημα …

Για την ζωή του και το ξεκίνημά του στην μουσική ο Βαλάντης Σταμούλης τόνισε χαρακτηριστικά.

«Γεννήθηκα στην Πάτρα, αλλά μεγάλωσα στην Κρήτη και με τη μουσική άρχισα να ασχολούμαι από πολύ μικρός, ήμουν 2,5 ετών όταν ξεκίνησα να καταλαβαίνω ότι αυτό είναι το πάθος μου. Η μουσική για μένα είναι η ζωή μου, το πάθος μου που μπορώ και εκφράζομαι μέσα από αυτό. Από πολύ μικρή ηλικία είχα το μικρόβιο της μουσικής μέσα μου. Το πρώτο τραγούδι μου ήταν του Βέρτη, το «Αν είσαι ένα αστέρι», και το είχα παίξει θυμάμαι σε ένα μικρό πιάνο, μόλις τριών χρονών. Θεωρώ τον εαυτό μου ότι είμαι ένα παιδί που του αρέσει να τραγουδάει και να εκφράζεται μέσα από τη μουσική».

Από την παρουσία του στην Κρήτη απέκτησε κάποια μουσικά ερείσματα;

«Έχω πάρει κάποια στοιχεία από την Κρήτη, όμως δεν ασχολήθηκα περαιτέρω να μάθω κρητική μουσική. Πάντα με τραβούσε το λαϊκό, το βαρύ λαϊκό τραγούδι, Καζαντζίδης, Νίκος Βέρτης, μου άρεσε πολύ και είναι το πρότυπο μου ο καταξιωμένος Αντώνης Βαρδής, ο Γιάννης Πάριος κ.α.

Οι συνεργασίες και τα 4 μουσικά όργανα…

Για τις συνεργασίες που έχει έως τώρα στο χώρο της μουσικής, τόνισε ότι ήταν κάτι πρωτόγνωρο για αυτόν η στιγμή που μπήκε μέσα στο στούντιο.

«Έχω κάνει δύο συνεργασίες έως τώρα, η πρώτη μου ήταν το 2023 με τον Κώστα Καραφώτη, όπου είχα κάνει μια επανεκτέλεση του τραγουδιού «Σ’ Αναζητώ». Από κει έμαθε ο κόσμος το τραγούδι. Αυτή η συνεργασία ήταν μία μεγάλη εμπειρία για μένα. Υπήρχαν και θετικά και αρνητικά στις συνεργασίες που είχα. Εγώ θα πω μόνο τα θετικά, πού ήταν ότι μπήκα για πρώτη φορά σε στούντιο και έγραψα κάτι που για μερικούς ήταν κάτι το ασήμαντο, αλλά για μένα ήταν κάτι που το ονειρευόμουνα. Και που ήθελα να το κάνω κάποια στιγμή. Ήταν ένα όνειρο ζωής που έγινε πραγματικότητα. Δηλαδή να σε αναγνωρίζει ο κόσμος. Μέχρι εκεί όμως, ούτε να καβαλήσουμε καλάμι, ούτε τίποτα άλλο. Πρέπει να είμαστε ταπεινοί και ο εαυτός μας. Όταν μπήκα πάντως μέσα στο στούντιο είχα πολύ αδρεναλίνη, λες και έκανα κάποιο extreme sport».

Ο Βαλάντης παίζει 4 μουσικά όργανα δείχνοντας στο πόσο σπουδαίο μουσικό ταλέντο είναι.

«Τα βασικά όργανα τα οποία παίζω είναι κιθάρα, πιάνο, ασχολούμαι λίγο με τα κρουστά, ενώ παίζω και φλογέρα. Αυτό όμως που πραγματικά μου αρέσει περισσότερο από όλα είναι η κιθάρα».

Έχει ασχοληθεί όμως και με την μουσική παραγωγή.

«Έχω ασχοληθεί με τη μουσική παραγωγή για ένα διάστημα, δούλευα κάποια προγράμματα έτσι ερασιτεχνικά, δεν μου τα έμαθε κάποιος αλλά μόνος μου. Ασχολήθηκα με λίγο από όλα και έμαθα κάποια πράγματα».

Το νέο του κομμάτι …

Για το νέο του κομμάτι με τον τίτλο «Παράπλευρη απώλεια» μας τόνισε.

«Αυτή τη στιγμή ετοιμάζω ένα τραγούδι που μου έχει γράψει, ένα παιδί που θαυμάζω πάρα πολύ. Οι στίχοι είναι του Κώστα Κριτζιλάκη, ενώ ο συνθέτης είναι ο Μπάμπης Βώρος. Ετοιμάζουμε ένα πολύ ωραίο τραγούδι, ο τίτλος είναι «Παράπλευρη απώλεια», και στα μέσα Ιουλίου με τέλη πιστεύω θα έχει κυκλοφορήσει. Μετά φυσικά θα ακολουθήσουν και άλλα τραγούδια, θέλω να ανεβαίνω λίγα – λίγα τα σκαλοπάτια, γιατί όπως είπα, αν καβαλήσεις το καλάμι θα πέσεις απότομα και είναι κάτι που δεν το θέλω».

Για τις νέες συνεργασίες το όνειρό του είναι να συνεργαστεί με τον Νίκο Βέρτη ανέφερε.
«Θέλω να συνεργαστώ πολύ με τον κ. Βέρτη. Ήταν πάντα το πρότυπο μου. Θα ήθελα να γνωριστώ μαζί του και να έχουμε μία συνεργασία. Θα ήθελα να κάνω ένα τραγούδι μαζί του».

Για το λαϊκό τραγούδι …

Δηλώνει όμως ότι το λαϊκό τραγούδι αλλάζει κάθε χρόνο και χάνει το ιδιαίτερο χρώμα που είχε παλιότερα.
«Το λαϊκό τραγούδι δυστυχώς αλλάζει χρόνο με το χρόνο, δηλαδή πριν 10 χρόνια ήταν τελείως διαφορετικά τα πράγματα και τώρα που έχουμε 2024, βλέπουμε το τι γίνεται και πώς το αλλάζουν. Βλέπουμε ότι συνδυάζουνε trap house με μπουζούκι, έχει χαλάσει λίγο η μουσική βιομηχανία δυστυχώς».

Και η Eurovision …

Τέλος δεν θα μπορούσαμε να μην τον ρωτήσουμε για την Eurovision για το αν θα ήθελε κάποτε να συμμετάσχει σε αυτήν εκπροσωπώντας τη χώρα μας.

«Για τη Eurovision θα σου απαντήσω το εξής. Το τραγούδι της Μαρίνας Σάττι, ήταν κάτι που βγήκε από μέσα της. Δεν θεωρώ ότι ήταν κακό, αλλά ούτε θεωρώ ότι ήταν καλό κιόλας. Θεωρώ ότι ήταν μέτριο. Αυτό το τραγούδι το άκουσα δυο-τρεις φορές, μου άρεσε πολύ ο ρυθμός του, αλλά οι στίχοι δεν βγάζουν νόημα. Μπορεί βέβαια ο κόσμος να διαφωνήσει μαζί μου, αλλά εμένα το τραγούδι αυτό μου προκαλεί ανάμεικτα συναισθήματα. Δεν ξέρω αν πρέπει να γελάσω ή να κλάψω. Τώρα για το αν θα ήθελα να συμμετάσχω κάποτε στην Eurovision. Δεν το αποκλείω, αλλά δεν τρελαίνομαι κιόλας».

«Είναι τιμή που βρίσκεται κοντά μας»

Ο Θεόδωρος Κόλλιας που βρίσκεται κοντά του και είναι ιδιαίτερα υπερήφανος για το νεαρό μουσικό μας τόνισε.

«Είναι τιμή για το χωριό και για μένα που είναι φίλος μου, που έχουμε τον Βαλάντη εδώ. Σκεφτόμαστε να κάνουμε μία μικρή συναυλία στο Γιαννιτσοχώρι, στη Ζαχάρω και στην Κυπαρισσία, στις πλατείες δημόσια. Πιστεύω ότι θα τα πάμε πολύ καλά, γιατί ο Βαλάντης είναι φαινόμενο, είναι και πολύ καλό παιδί, γενικά είναι ένας άνθρωπος τον οποίο αξίζει να τον γνωρίσεις. Ξεκίνησε 2,5 ετών και τώρα παίζει τόσα όργανα. Τώρα τραγουδάει και στο σταθμό πέρα στον Αη Γιαννάκη ενώ θα τραγουδήσει και σε άλλα καλοκαιρινά καταστήματα της περιοχής. Στο blog Γιαννιτσοχώρι έχω πολλές αναρτήσεις με το Βαλάντη, μπορούν να μπαίνουν όσοι θέλουν να ακούν τα τραγούδια του, γιατί πιστεύω ότι ο Βαλάντης θα έχει πολύ μεγάλη εξέλιξη στο μέλλον. Και θα είμαι πολύ ευτυχής που έκανε μία αρχή εδώ».


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου