theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 24 Ιουνίου 2024

ΚΑΘΕΝΑΣ & ΚΑΘΕΜΙΑ ΕΙΝΑΙ ΩΡΑΙΟΣ ΚΑΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΣ, ΟΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΟΠΩΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ

 Η καλή μου φίλη Αναστασία Κοσκερίδου, από την ωραία  Δράμα παρακαλώ, αναμεσά στα τόσα ωραία που γράφει [κλικ ΕΔΩ] είναι και το κάτωθι σπαρταριστό κειμενάκι! 
Καλοκαίρι! Πάμε θάλασσα με τα μαγιό μας και τις καμπύλες μας! Να θυμάσαι καλά!! Η παραλία δεν είναι πασαρέλα. Δεν είναι χώρος για να κάθεσαι με τον καφέ σου και να κοιτάς αν η άλλη έχει κυτταρίτιδα ή παραπάνω κιλά. Βούτα μέσα καλύτερα και πνίξε τις κακίες και τα κόμπλεξ σου, κι αν κάποιος σου χαλάει την αισθητική μην τον κοιτάς, μπορεί κι εσύ να χαλάς τη δική μου.Η θάλασσα όλους τους χωράει..ξεβράζει τους μικρόψυχους και τις τσούχτρες!
Η Αναστασία Θίγει ένα θέμα αρκετά σοβαρό της καθημερινότητας που περικλείει πολλές ενδιαφέρουσες διαστάσεις. Πολλοί μάγκες, καλύτερα κουραδόμαγκες κριτικάρουν, περιγελούν και διακωμωδούν αυτούς που διακρίνονται για μια υπέρβαση των κανονικών στάνταρ της σωματικής ανάπτυξης, διάπλασης. Άλλος ή άλλη έχει παραπανήσια κιλά, κοιλίτσες, φουσκωτές, υπερμεγέθεις καμπύλες και άλλα τινά .... λιπαρά εξαρτήματα.
Ναι θα φορέσω και το εξώπλατο, το μίνι, το μπικίνι και το σορτς παρά τα παχάκια μου και δεν δίνω λογαριασμό σε κανέναν πούστη και κερατά. Και για να μην παρεξηγούμαι είμαι με τους ομοφυλόφιλους λεβέντες όπως ο Μαρίνος και ο Κασελάκης και αντιπαλεύω τους πούστηδες, όπως ο Μητσοτάκης, ο Λοβέρδος και λοιποί μασκαράδες.
Θα αφήσω τα νύχια μου και θα τα βάψω φανταχτερά όπως γουστάρω, κόκκινα, κίτρινα, γαλάζια. Τα μαλλιά μου θα τα κάνω και θα τα βάψω όπως εγώ θέλω.
Θα βάλω σκουλαρίκια στα αυτιά, στη μύτη και όπου μου αρέσει και τατουάζ όπου γουστάρω.
Ναι ρε φίλε είμαι αυτός που είμαι σπάνιος και μοναδικός και χαίρομαι το σώμα μου όπως είναι με τις διάφορες ατέλειες, κρεμαστάρια και τα πεσμένα ..παραθυρόφυλλα.
Εξαιτίας αυτού λοιπόν καταθέτω κι εγώ την άποψή μου. Θεωρώ ότι ότι το θέμα είναι πολύ σοβαρό και περικλείει και άλλες διαστάσεις εκτός από εγωιστικές, προκρούστιες στη σφαίρα της αισθητικής.
Σε μια κοινωνία Ανεκτική Ελεύθερη και Δημοκρατική κύρια και θεμελιώδη αρχή είναι ο καθένας και η καθεμιά να χαίρεται και ζει όπως ακριβώς θέλει και γουστάρει με πρώτο σύντροφο το σώμα του και τη ψυχή του, αρκεί να σέβεται το αλωνάκι του άλλου.
Εδώ ανθίζουν όλα τα λουλούδια και τα αγριολούλουδα.
Αυτή η ελιτίστικη νοοτροπία είναι ένα ιδιόμορφο μπούλινγκ, ενέχει προπλάσματα ρατσιστικά και μια επωαστικές μηχανές του αυγού του φιδιού.
Η απόλυτη ομορφιά και σωματική αρτιότητα, η τελειότητα και η αριστεία, είναι στοχοπροσήλωση και ιδεώδες του καπιταλισμού. Οι άριστοι και τέλειοι θα επιπλεύσουν και θα κυριαρχήσουν και όλοι οι άλλοι ή θα είναι υπηρέτες τους στις χαμοδουλειές ή θα πεθάνουν. Φασιστικά ιδεώδη. Η Αρία φυλή και τα Νταχάου. Αντίσταση λοιπόν στα καθημερινά κρεματόρια ι τους εκφασισμούς.
Κάποτε η δημοσιογράφος και συγγραφέας Αννα Δαμιανίδη είχε δημοσιεύσει ένα σχετικό χρονογράφημα όπου όχι μόνο καυτηρίαζε αυτή τη μαλακισμένη νοοτροπία αλλά μαζί είχε και τη φωτογραφία της γυμνή με τα τορνευτά παχάκια της που είχε κάνει μεγάλο ντόρο!!! Να γράψω και τη δική μαλακία κάποτε στο παρελθόν, δεν ξέρω γιατί, κριτίκαρα αρνητικά, και καυτηρίαζα στηλιτεύοντας τις κυράτσες με τα ψηλά-ψηλά τακούνια, και τους χοντρούς που μασουλάγανε συνέχεια τυρόπιτες και τέτοια. Δέχτηκα δριμύτατες παρατηρήσεις από φίλες [γειά σου Αρετή] και φίλους παραδέχτηκα το λάθος μου και το έκοψα μαχαίρι.
Όμως όπου μπαίνει θέμα υγείας, τότε τα χέρια ψηλά. Εδώ δεν έχει παίξε γέλασε. Εντάξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου