theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τρίτη 17 Σεπτεμβρίου 2024

Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ // ΤΟ ΜΕΓΑΛΕΙΟ ΤΟΥ ΒΑΛΑΝΤΗ

 Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΕΠΙ ΤΗΣ ΓΗΣ
      Δεν βρίσκω λόγια να περιγράψω το μέγεθος του μεγαλείου που αξιώθηκα να γίνω μάρτυρας. 
Μεγαλοπρεπές -Εντυπωσιακό-Αφάνταστο!!! 
  Έμεινα αποσβολωμένος και στην κυριολεξία εκστατικός με αποτέλεσμα η συγκεκριμένη του Βαλάντη να αποκαλύψει τη γύμνια της μικρότητας μου.  
    Δεν μεγαλοποιώ ούτε δραματοποιώ τα πράγματα και σεις θα συμφωνήσετε….Ομιλώ για το Βαλάντη, αυτόν το 18χτάρη γίγαντα όχι μόνο της τέχνης της μουσικής αλλά και της Ζωής. Τέτοια ευαισθησία από ένα παιδί με μεγάλο αγώνα για να επιζήσει πρωτάκουστο σε όλη την ιστορία.
    Απλά διαβάστε το συμβάν και το λιγότερο θα εκπλαγείτε και θα σας συνεπάρει!!!
   Λοιπόν ένα απόγευμα μου τηλεφωνεί και μετά τα συνήθη μου ζητά αν μπορώ την άλλη μέρα το πρωί να τον πάω στο Κέντρο Υγείας [ΚΥ] στη Ζαχάρω.
 Εντάξει του λέω, χωρίς να επεκταθώ περεταίρω, ίσως από λεπτότητα ή δεν ξέρω γιατί. Έτσι την άλλη μέρα, Παρασκευή ήταν θυμάμαι, ξεκινάμε για τη Ζαχάρω. Σε λίγο λέει ο Βαλάντης:
-       Μακάρι φίλε να είμαι τυχερός και να είμαι συμβατός και να δώσω ζωή σε ένα κοριτσάκι που έχει Λευχαιμία.
Οδηγώντας δεν κατάλαβα τι εννοούσε και τον ρωτάω:
-       Ρε Βαλάντη τι πάμε να κάνουμε ;
-       Τα έχω όλα κανονίσει και μας περιμένουν στο Κ.Υ. θα μου πάρουν δείγμα , σίελο από το στόμα κι αν είμαι συμβατός με το κοριτσάκι θα με καλέσουν στο νοσοκομείο του Πύργου για να δώσω Νωτιαίο Μυελό. …
     Να μην μακρηγορώ, στο Κ.Υ αμέσως μια αδερφή μας οδήγησε  σε ένα γραφείο και αρχικά πήρε τα στοιχεία του Βαλάντη  και το ιστορικό υγείας. Όταν δε άκουσε την ηλικία του, 18 παρά ένα μήνα, και αντιλήφθηκε την όλη «κατάσταση» έπαθε την πλάκα της. Πρώτη φορά-λέει- τυχαίνει τέτοια περίπτωση σε όλα τα σχετικά προγράμματα με όλους τους δότες. Το πρόβλημα της ηλικίας, [18 με 45 πρέπει να είναι όλοι οι δότες] ξεπεράστηκε με τη σφοδρή και επίμονη θέληση του Βαλάντη.
Τι να προσθέσω, ότι και να είναι περισσεύει.
Το βίντεο που ακολουθεί τα λέει όλα.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου