theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

[ΚΑΛΛΙΤΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΓΝΩΜΗ]

          Που λέτε με το ατύχημα το καλοκαίρι και στραπατσάρισμα του γονάτου μου στη συνέχεια είχα μια μικρή ...εμπειρία,  που νομίζω ότι αξίζει να σας τη μεταφέρω. Όχι για άλλο λόγο, αλλά απλώς συμβαίνει σε όλους μας και πρέπει να είμαστε λίγο ....δύσπιστοι.
Ο "ΚΗΔΕΜΟΝΑΣ"
      Η ορθοπεδικός που με εξέτασε, δυο φορές μάλιστα την πρώτη βδομάδα μου φάνηκε καλή, χρυσή, τέλος πάντων να ξέρει τη δουλειά της. Με ένα λόγο, ας πούμε,  κέρδισε  την εμπιστοσύνη μου.  Και με την διάγνωση αλλά και με την περαιτέρω αγωγή ήταν σίγουρη. Μάλιστα ήταν απόλυτη ότι έπρεπε να φορέσω στο γόνατο ένα νάρθηκα,  καλούμενο "κηδεμόνα"   επί 6 μήνες. Μα, μου εγώ αλλά τι να κάνω έπεσα 80 ευρούλια για την αγορά και παρά τη ζέστη τον πέρασα. Το πόδι ίδρωνε σαν τα αγγούρια στη νάιλον σακούλα αλλά τι να κάνω το άντεχα, αφού το είπε ο ειδικός, ο καθύλη αρμόδιος. "Μόνο στον ύπνο και στο μπάνιο θα το βγάζεις" μου τόνισε. "Αργότερα βγάλε και μια μαγνητική (1) και βλέπουμε"
Έτσι και έγινε. 
       Την άλλη  βδομάδα, αφού έβγαλα τη μαγνητική, λέω δεν πάω και σε έναν άλλο γιατρό να δούμε τι θα μου πει.Περισσότερο  γιατί είχα πρόβλημα με εκείνο τον κηδεμόνα. 
Κουτσά στραβά λοιπόν νάμαι στον άλλο ορθοπεδικό.
  • -Κοίτα να δεις αυτό το πράγμα άλλη φορά να μην το ξαναφορέσεις κι απλώς να μη ζορίζεις το γόνατο. Κατά τα άλλα να συνεχίσεις να κινήσαι όπως πριν.
  • -Τι λες γιατρέ....... το και το έχει το πράγμα. Η συνάδελφό σου μου τόνισε ότι πρέπει να το φορώ επί 6 μήνες.
  • -  Άκου τι σου λέω εγώ. Αυτό το πράγμα σφίγγει το γόνατο με αποτέλεσμα να μη γίνεται καλή αιμάτωση. Ξέρεις τι θα πάθεις μετά από ένα μήνα; Το πόδι σου πάνω από το γόνατο θα αδυνατίσει και θα γίνει μισό. Γι αυτό να το πετάξεις και να κάνεις ασκήσεις για τον τετρακέφαλο... 
  • Με είδε πως κοιτούσα αναποφάσιστος και μου λέει δυνατά με λίγο στόμφο:
  • -Να θυμάσαι μόνο το όνομά μου. Εμένα με λένε Γεράσιμο...
          Να μη πολυλογώ, αν και αρκετά πλατειάσαμε, με κέρδισε ο Κεφαλονίτης και έτσι τον σεβαστό "κηδεμόνα" δεν τον ξαναφόρεσα. Τώρα πάμε στις 40 μέρες και όλα βαίνουν καλλίτερα....
           Βεβαίως αρκετοί έχετε εμπειρίες  με πολύ πιο σοβαρά θέματα υγείας, όπου συναντάται μεγαλύτερη διγνωμία και διάσταση , αλλά το συμπέρασμα είναι το ίδιο, όπως πολύ σωστά έχει εμπεδωθεί στο λαό: Καλύτερα να πάρεις κι άλλη γνώμη. 
Δεν έχουν δίκιο;    
(1) Η γνωμάτευση ήταν η ίδια: ρήξη έσω συνδέσμου αλλά και ρήξη μηνίσκου.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου