theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 14 Μαΐου 2012

Η ΚΥΡΙΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ ΚΙ ΕΓΩ...

Τύφλα να έχει ο Μαυρογιαλούρος   
       Το λέω και το ξαναλέω:"άμα σε θέλει ο Θεός σε θέλει και ο διάβολος" Έτσι λοιπόν στις 10-4-2012, Μεγάλη Τρίτη, έλαβα το εξής μήνυμα στο κινητό μου{1}:
"ΕΥΧΟΜΑΙ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΝΑ ΦΕΡΕΙΤΗΝ ΕΛΠΙΔΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ ΟΛΩΝ"
 ΔΙΟΝΥΣΙΑ-ΘΕΟΔΩΡΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ. 
             Ναι ήταν  από τη  μόλις εκλεγείσα βουλευτή της ΝΔ στο νομό μας από το 6936406521 κινητό.
        Να ανοίξω μια παρένθεση, γιατί το πράγμα έχει ..συνέχεια. Πριν λοιπόν από δυο μήνες περίπου, στην κοπή της βασιλόπιτας του Πολιτιστικού Συλλόγου Ζαχάρως στην Αθήνα με πλησίασε όλως ξαφνικά μια κυρία και με το γνωστό επαγγελματικό χαμόγελο μου έτεινε τη χείρα της.  Ήταν η περι ης ο λόγος. Στη στιγμιαία μου σύγχυση συστήθηκε  λέγοντας ότι θα είναι υποψήφια βουλευτής με την ΝΔ στην Ηλεία. Από τη μεριά μου  τη συμβούλεψα να προσέχει διότι ο κόσμος είναι αγανακτισμένος και στον τόπο μας οι ντομάτες είναι η κύρια καλλιέργεια. Αυτή ήταν η μοναδική επαφή και γνωριμία μας.
Πιάνω λοιπόν και της στέλνω αμέσως την κάτωθι απάντηση: 
"ΚΥΡΙΑ ΑΥΓΕΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ, ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΥΧΕΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΠΟΔΙΔΩ.
 ΟΜΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΜΑΙ ΚΙ ΕΓΩ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΜΕ ΤΗ ΔΗΜΑΡ,ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΩ. ΕΑΝ ΕΣΕΙΣ ΣΥΜΒΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΝΑ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΑΥΤΟ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΙΜΑ"
         Κι ερχόμαστε τη Μεγάλη  Πέμπτη, το απόγευμα και εκεί που περίμενα ίσως μια άλλη απάντηση λαβαίνω το ίδιο μήνυμα με τη μόνη διαφορά ότι ήταν από κρυφό τηλέφωνο και έλειπαν τρεις λεξούλες οι εξής: και στις καρδιές σας. Αναρωτήθηκα γιατί δεν εύχεται την ελπίδα και στις καρδιές μας και έδωσα την εξήγηση ότι πρέπει να το πήρε απόφαση ότι χάθηκε κάθε ελπίδα κι ας λέει και ας εύχεται ο,τι θέλει... 
Προτίμησα επί του παρόντος να μην της απαντήσω . 
Το άφησα για μετά τις εκλογές.
       Παρασκευή το πρωί ενώ οδηγούσα το σαραβαλάκι μου τσατισμένος από κάτι μη σημαντικό όπως συνηθίζεται, μπικ -μπικ το κινητό. Ήταν μια κυρία Γκότση όπως μου είπε από το γραφείο της κ. Αυγερινοπούλου της Ζαχάρως και με προσκαλούσε να  παρευρεθώ στου Κούκιου την Παρασκευή στις 7μμ. Κυρία - λέω - δέκα φορές  σας έχω απαντήσει ότι κι εγώ είμαι υποψήφιος οπότε...δεν πρέπει να με ξαναενοχλήσετε. Της είπα και το άλλο:  Γνωρίζεις τι επίθετο φέρνεις και τι αντιπροσωπεύει ο Νίκος Γκότσης για όλη την περιοχή; Αμέσως μετά έφθασα στο σημείο να μιλήσω απρεπώς γιατί μου τα είχαν πρήξει...
     Και ερχόμαστε το Σάββατο απόγευμα στις 4μμ. Ότι λοιπόν είχα ξυπνήσει και ετοιμαζόμουν στην τουαλέτα να κατέβω στο ισόγειο όπου διαμένει ξαπλωμένη η άρρωστη μάνα μου, με μόνιμη υποστήριξη οξυγόνου, οπότε αρχίζει να κουδουνίζει το ντούμπλεξ τηλέφωνο. Μέχρι να το πάρω είχε σηκωθεί κούτσα-κούτσα η μάνα από κάτω και προσπαθούσε να συνεννοηθεί. Ακούω κι εγώ λοιπόν: είμαι η Δώρα η Αυγερινοπούλου..Δεν ξέρω καμιά Δώρα, να είσαι καλά  της απαντούσε ξεψυχισμένα η γριούλα..Τι να κάνω; Επεμβαίνω λοιπόν και την αρχίζω, αν και της είπα πολύ λίγα. Μα καλά της λέω τέτοια ώρα; Λυπάμαι πολύ για λογαριασμό σου.  Και τι μου λέει: μα καλά σήμερα είναι παραμονή εκλογών...Τι να σου πω - της λέω -  έγινες αιτία να ξεσηκωθεί μια γριά γυναίκα  από το κρεββάτι και παραλίγο να έχουμε ΄πολύ άσχημη κατάληξη και γιαυτό και μόνο πρέπει να ντρέπεσαι και  ...ευτυχώς που στο τσακ κρατήθηκα γιατί ήμουν έτοιμος να τη διαβολοστείλω ...
       Τι να πούμε; Ο παλαιοκομματισμός και η συντηρητηκούρα σε όλο τους το μεγαλείο! 
Στην πιο ακραία τους μορφή ως πρότυπο άσκησης και διαχείρησης της πολιτικής και μάλιστα από μια νέα κοπέλα!
Πολύ εύστοχα ο φίλος μου ο Σωτήρης Σωτηρόπουλος από τη "βρυσομάνα" Δίβρη γράφει:
 ...Ο Ηλείος ψηφοφόρος αισθάνεται ντροπή και θλίψη γιατί τους ψήφισε και τους ανέδειξε,  και εκείνοι  τον πρόδωσαν, τον έφεραν στο χείλος του γκρεμού, έγιναν ολετήρες του πνεύματος και του πολιτισμού του περήφανου λαού της Ηλείας και κατάταξαν το Νομό μας στην τελευταία θέση σε ολόκληρη την Ελλάδα. Μάλιστα, οι δικοί μας ο Ηλείοι βουλευτές, ήσαν οι ξεδιάντροποι πρωταθλητές της πολιτικής «κωλοτούμπας», πρωτοπόροι υποτελείς της τυραννικής Μνημονικής καταιγίδας...
Αυτά με τη νέα μας βουλευτίνα. Να την χαίρονται όλοι όσοι την ψήφισαν!!!!..
{1} Όλα τα μηνύματα είναι αποθηκευμένα στο κινητό μου. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου