theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 23 Ιανουαρίου 2013

Η ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΙΑ ΘΡΥΛΙΚΗ ΖΑΝΕΤΑ

Η Ζανέτα ήταν τραγουδίστρια στα μπουλούκια των πανηγυριών, αμέσως μετά τον Εμφύλιο, στον κάμπο της Ηλείας. Πρέπει δε να ήταν Ανδραβιδαία!!!! Για αυτό το ωραίο αυτό τραγούδι είναι αφιερωμένο εξαιρετικά σε όλους τους παλιόφιλους Ανδραβιδαραίους, που μαζί περάσαμε αξέχαστα στα πρώτα χρόνια (84-92) της κτηνιατρικής μου θητείας!!!Ειδικά στον άτυχο πρωτόφιλο Νικάκη Χολέβα, που τόσο νωρίς έφυγε από κοντά μας!!! 
Ζανέτα
Στίχοι: Ζωή Παναγιωτοπούλου
Μουσική: Ηλίας Λιούγκος
Τραγούδι: Μόρφω Τσαϊρέλη

Γύφτισσα μάνα είχα εγώ / Πατέρα κάποιο Πατρινό
δεν γνώρισ' άνθρωπο δικό μου / εσύ έγινες το ριζικό μου.
Σ' αγάπησα βρε μασκαρά / κι ας με κοιτάς σαν κουμπαρά,
Σου παραδόθηκ' άνευ όρων / βασιλιά των τζογαδόρων.

Στο πάλκο μ' έβγαλες μικρό / φουστάνι μου 'βαλες σκιστό. 
Μου 'βαλες μαύρη καλτσοδέτα / και μου το κόλλησες Ζανέτα
Σ' αγάπησα βρε τζερεμέ / κι εσύ με βγάζεις για μεζέ,
στα μπούτια μου κολλάνε χήνες / κάτι ρεμάλια και κηφήνες.

Για μένα κλείσαν σπιτικά / φαλήρησαν αφεντικά.
Ήθελα γάμο, ήθελα σπίτι / κι εσύ γελάς βρε λωποδύτη.
Σ' αγάπησα βρε χασικλή / κι ας με λατρέψανε πολλοί
Κι ας πέσανε σαν τα φουντούκια / διάλεξα πάλκο και χαστούκια.   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου