theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 6 Απριλίου 2012

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΟ!!!!


  ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΑΝΩΝΥΜΟ ΓΡΑΜΜΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΗΡΘΕ ΧΘΕΣ!!!!
                                             Καλό Ταξίδι Παππού

            Δεν ξέρω για εσάς αγαπημένοι μου φίλοι, μα εγω αυτή την στιγμή κλαίω..! Κλαίω γιατι έχασα τον "Παππού" μου! Αυτόν που έβγαζε τα τελευταία ψηλά που είχε στην τσέπη... για να μου πάρει παγωτό τα καλοκαίρια !! Αυτόν που έμενε νηστικός για να φάω εγω! Αυτόν που τα ίδια καλοκαίρια με έτρεχε απο γιατρό σε γιατρό γιατι όπου φάρσα και σκανδαλιά ήμουν πρώτος! Αυτόν που τώρα αναγκάζεται να φάει απο τα σκουπίδια και να περιμένει ώρες στην ουρά για μια σακούλα πατάτες.. Σας καταριέμαι προδότες , χείμαρρος τα δάκρυά μου και να σας πνίξουν όλους!!!!

Καλό ταξίδι " παππου"!!!

 Ένα απο τα εκατομμύρια εγγόνια σου! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου