theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 2 Νοεμβρίου 2012

Ο ΙΑΝΟΣ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΖΑΧΑΡΩΣ

                 Αυτό κι αν είναι από τα Άγραφα. Εάν ανατρέξετε σε ένα ανώνυμο σχόλιο στις  9.59 μ.μ της 31-10 12 γράφει επί λέξει: 


 .....το δημαρχείο της Ζαχάρως στην Ηλεία, μπορεί να ζητήσετε στο τηλέφωνο το δήμαρχο και η γραμματέας να σας ρωτήσει «ποιόν από τους δύο;», γιατί κι εκεί ο εκλεγμένος δήμαρχος είναι έκπτωτος, αλλά ουσιαστικά ασκεί κανονικά τα καθήκοντά του....
          Βεβαίως δεν αμφέβαλα καθόλου για αυτό το εξωφρενικό γεγονός αλλά σήμερα έγινα μάρτυρας ο ίδιος. Πριν από λίγο λοιπόν, στις 9.20 π.μ.  παίρνω τηλέφωνο στο δημαρχείο και μετά τη σχετική καλημέρα, αφού δίνω το όνομά μου, ζητάω το δήμαρχο. Η γραμματέας, ευγενικότατη μου απάντησε:  
 - μάλιστα μια στιγμή να ρωτήσω εάν μπορεί να μιλήσει ...
και μετά από μια μικρή διακοπή με σύνδεσε με τον δήμαρχο. Ακούγεται ένα ξερό ναι και εγώ ρωτάω: 
   - Ο δήμαρχος ο κ. Μπάμης; 
Κι αυτός ο αγενής, να μη πω τίποτα άλλο, μου το έκλεισε κατάμουτρα. Μετά από λίγο ξαναπαίρνω και στις έντονες διαμαρτυρίες μου, η γραμματέα, μου λέει: 
  - Ξέρετε συγνώμη εδώ ζητούν το δήμαρχο και μιλάνε με τον κ. Πανταζή 
Καταλάβατε έτσι; Περισσότερα δεν χρειάζονται…..  
Κοντός ψαλμός αλληλούια .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου