theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2012

ΤΑ ΚΟΥΤΣΑΒΑΚΙΑ ΤΗΣ SUGARTOWN ΚΑΙ ΟΙ....ΦΙΛΟΙ

{πολύ φαγούρα βλέπω στο σβέρκο σου. να είχες και δίκιο πάει στο διάολο. πολλές μαλακίες λες - πολλές σφαλιάρες θα εισπράξεις.
τα χάδια και την ανοχή του πανταζή ξέχνα τα. θα δουλέψουν οι διαφωνούντες με φραγγ-απήδημα.
ακόμη και διαγραφή από τη ΔΗΜΑΡ μπορείς να φας.
αν είσαι άρρωστος να σου κάνω τη χάρη και να σε στείλω σε έναν ντόπιο ψυχίατρο. αν όμως είσαι με τα σέστα σου άιντε και πνίξου στου μπούζι το ποτάμι.}


         Πολύ αναλογίστηκα χθες βράδυ εάν έπρεπε να δημοσιεύσω το παραπάνω  σχόλιο. Πράγματι όπως  βλέπετε πρόκειται όχι μόνο περί ενός ανάγωγου σχόλιου αλλά εντελώς ασυνάρτητου. Οι πιο πολλές προτάσεις του αν όχι όλες, κινούνται σε αυτό το άρρωστο κλίμα. Όμως το άκρον άωτον  είναι δυο φράσεις. η 
  •  "θα δουλέψουν οι διαφωνούντες με φραγγ-απήδημα" δεν καταλαβαίνω τίποτα, ποιοι διαφωνούντες και 
  •  "ακόμη και διαγραφή από τη ΔΗΜΑΡ μπορείς να φας". Αμ τούτο πάλι;

Όμως γιατί τελικά το δημοσίευσα;
Πάλι το έχω γράψει και πάλι θα το βροντοφωνάξω: Πρώτη αξία υπηρετούμε την αλήθεια και το δίκαιο. Αυτό έλειπε να κωλώσουμε από τέτοια κουτσαβάκια! Λυπάμαι, οικτίρω   αυτούς που οχυρωμένοι πίσω από  κουκούλα της ανωνυμίας εκτοξεύουν απειλές και δήθεν ορμήνιες και έχουν την αίσθηση ότι φοβόμαστε. 
Αλί και τρισασλί...
ΕΝΑ ΑΛΛΟΣ ΤΥΠΟΣ ΑΦΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΣΟΥΡΝΕΙ ΑΔΙΚΩΣ ΚΑΙ ΑΒΑΣΙΜΩΣ, ΕΧΕΙ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ, ΤΗ ΜΑΛΑΚΕΙΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ "ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ "ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΜΟΥ  ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΕΎΣΩ.  
 ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΙΚΑΝΟΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΠΛΩΣ ΟΤΙ ΕΑΝ ΗΤΑΝ Ι ΦΙΛΟΣ, ΘΑ ΜΟΥ ΤΑ ΕΛΕΓΕ  ....ΜΕ ΤΟ ΟΝΟΜΑΤΑΚΙ ΤΟΥ! 
ΈΧΩ ΑΔΙΚΟ; ΦΙΛΟΥΣ ΕΧΩ ΚΑΙ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΟΛΟΙ ΟΜΩΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ!!! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου