theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 3 Νοεμβρίου 2014

ΣΤΗ ΣΑΧΑΡΩ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΜΠΟΡΕΣ ΚΑΙ ΒΡΟΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΚΟΥΣΕΛΙ ΙΣΑ ΜΕ ΕΝΑ ΚΑΡΥΔΙ ΘΑ ΠΑΕΙ ΕΝΑ ΓΟΝΑ....

        Αλήθεια το λέω, Στη πόλη της Ζαχάρως θα πέσει χαλάζι συνέχεια για δυο ώρες. Τώρα πότε θα γένει αυτό το κακό κι αυτό το κακορίζι μόνο ο φίλος μου, ο  γέροντας εκεί πάνου στου Κουμουθρέκα το γνωρίζει. Το διάβασε κι απ΄την καλή κι απ΄την ανάποδη στην ωμοπλάτη του κατσικιού που έσφαξε προχθές του Άι Δημητριού. Το θεώρησα υποχρέωση να το πω δημόσια για δύο λόγους: 

    α) Η πεποίθηση και μένα είναι ο γέρο-φίλος πρέπει να βγει αληθινός  γιατί μου το παράγγειλε ορθά κοφτά ότι το ζωντανό ήταν περσινό και δη τραγοπούλι (1). Αυτό μου το βεβαίωσε και η κόρη του, η κυρά του σπιτιού, με την οποία είμαστε συμμαθητές στο Γυμνάσιο(2).    

      β) Το θέμα είναι πολύ σοβαρό, αλλά εγώ δεν το γράφω για να ενημερώσω αυτούς που έτσι κι αλλιώς θα πάθουνε μεγάλες νίλες, θα χάσουν όχι μόνο τα αβγά, δίκορκα και μη αλλά και τα καλάθια, αλλά για τον απλό κοσμάκη που θα μαζεύει  ελιές. Οι πρώτοι, που είναι και πολλοί σας λέω, δεν γλυτώνουν με τίποτα.  Δεν τους σώνουν ούτε αδιάβροχα ούτε ομπρέλες. Θα γίνει το σώσε..Θα πέσει το στερέωμα στην κεφάλα τους!      
       Ο γέρος μάλιστα με βεβαίωσε και για ένα άλλο πράγμα. Το χοντρό κουκουσέλι θα πέσει  οπωσδήποτε ετούτο το μήνα  που μπήκαμε.
           Οπότε όπως το έλεγαν: Κρατάτε τούρκοι τα άλογα... 
        Τέλος πάντων κυρά Γιώτα, πιστεύω να έχει μείνει και για μένα κανά κομμάτι από το τραγοπούλι για δυο ποτήρια κρασί που θάρθω εντός του μήνα στου Κουμουθρέκα! 
Άντε βίβα και να σκάσει ο κακός ο λύκος.....


(1) Με το τραγοπούλι που έτρωγε αγριόχορτα στα ριζά της Βουνούκας, έτσι σαν ανταύγεια ήρθε στο μυαλό μου το δικό μου τραγοπούλι. Για αυτό παρεμπιπτόντως θα τα πούμε με το νι και με το σίγμα σε λίγες ημέρες. Έτσι για να σας φύγει λίγο η περιέργεια απλώς αναφέρω ότι πρόκειται για ένα μικρό διήγημά μου, με τίτλο "το τραγί το τραγοπούλι σαν του γύφτου το ταβούλι" που δημοσιεύεται   οσονούπω στο καινούργιο τεύχος του λογοτεχνικού περιοδικού "Οροπέδιο".
(2) Βέβαια η κυρά Γιώτα έμεινε σε μια τάξη, στην Πέμπτη, χωρίς αυτό όμως να λέει τίποτα απολύτως. Εδώ ο άλλος από εκεί πάνω, δίπλα την Άλβενα, έμεινε πέντε χρόνια, σκέτο ντουβλούκι και τώρα   κάνει τον καμπόσο και είναι στα μέσα και στα έξω στο στρατόπεδο των ...Ούνων. Για αυτόν τον τσουτσούνο έχω πολλά για τη γούνα του, αλλά ας όψεται ο φίλος μου ο Μιχάλης. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου