theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 16 Μαρτίου 2019

ΣΗΜΕΡΑ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΘΕΟΔΩΡΩΝ

Με την ευκαιρία της γιορτής μου,(1)

εύχομαι σε όλους σας, φίλους,
φιλιότσους, κουμπαράκο, κουμπάρους
συμπεθέρους, πατριώτες και  συγγενείς,

όπου γης και πατρίδος!!!


Χ Ρ Ο Ν Ι Α   Π Ο Λ Λ Α 


 Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕΜΙΑ 

ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑ. 

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ Ν΄ ΑΓΑΠΆΤΕ 

ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΑΓΑΠΏ!!!


Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΘΟΔΈΣΜΕς

[Εμείς, σήμερα το πρωί είμαστε στους Αγίους Θεοδώρους, το ξωκλήσι στου΄"Αγγέλου" ( κάπου 2 km περίπου από τη διασταύρωση του Θολού προς τον Αλιά) μαζί με αγαπητά πρόσωπα,  λίγα φιλαράκια, συγγενείς και πατριώτες. Ες αύριον τα γενόμενα.....]






       Ένα βράδυ δε έριξα μια ματιά στις αντίστοιχες αναρτήσεις των έξι προηγούμενων 

χρόνων (2). Κάθε μια έχει τη δική της χάρη μα περισσότερο ξεχώρισα την ανάρτηση του 

΄14, όπου η Κυρά Κατίνα, η μάνα της Λενάκως, τότε οκτώ χρόνια πριν τα εκατοστήσει 

(τώρα θέλει 3 και βαδίζει ακάθεκτη) (3) σέρνει το χορό. 

(1) Οι Άγιοι Θεόδωροι είναι τρεις: ο Στρατηλάτης,ο Τήρων και  ο Στουδίτης. Εγώ είμαι με το Στρατηλάτη γιατί είναι προστάτης των αλόγων και των ιππέων   και ιδρυτής του "Πάσχα των Αλόγων" Εξ αυτού οι εκκλησίες και τα ξωκλήσια τιμούν και τους τρεις και λέγονται Άγιοι Θεόδωροι!



Κι όμως στη μικρή ταμπελίτσα προς στο εκκλησάκι είναι κρεμασμένη όλη η ευφάνταστη ..βλακεία του νέο-Έλληνα..




(2) Εγώ τις βρίσκω αρκετά πετυχημένες.κλικ ΕΔΩ   3-3-12 // κλικ εδω 4-3-17 // κλικ ΕΔΩ 19-3-16 //
κλικ ΕΔΩ  10-3-14 // κλικ εδω 23-3-13

(3) Στην κυρά Κατίνα  έχω αφιερώσει πολλές αναρτήσεις, γιατί αν και πλησιάζει τον αιώνα είναι ζωντανός φάρος, η ζωή η ίδια στο ποδήλατο! Ένα άτομο που κατέχεται από μια θέληση για ζωή  με τεράστια αισιοδοξία και χαρά!!!  (κλικ ΕΔΩ). Μια μέρα τι μας είπε γελώντας: Ε..να ζήσω άλλα 10 χρόνια...Εξάλλου προχτές το Σάββατο, μου παρέδωσε το φακελάκι της που περιείχε την ιδιόχειρη καρτούλα με τις ευχές της συν το σεβαστό δωράκι της!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου