theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2019

Οι Γυναίκες!!!

      Από προχτές 8 Μαρτίου που είναι ημέρα των γυναικών και είχα τα γενέθλιά μου το FB κατακλύστηκε από ευχές και Χ.Π φίλων, κυρίως από άλλες εποχές, μολονότι καταφέρομαι εναντίον του. Σφάξε με πασά μου να αγιάσω.
       Ειρήσθω εν παρόδω θυμήθηκα ένα ωραίο περιστατικό. σπαρταριστό που συνέβη στα αλλοτινά χρόνια στο καράβι που πήγαινα στα  Χανια. Τι παράξενη που είναι η μνήμη! Ήμουν 25 χρονών φανταράκος και σε μια κάθοδο στα Χανιά συνευρέθηκα με ένα γέρο Κρητίκαρο. Τι γέρο όπως όλοι οι νέοι βλέπουν τους μεγαλύτερους.
Μου λέει μετά από λίγο ο ...γέρος:

        -  Κοπέλι μου βλέπω αγαπάς πολύ τσι γυναίκες, σου αρέσουν..
        -   Μα καλά που το κατάλαβες;
        -   Σε παρατηρώ τόση ώρα πώς μιλάς και πώς θωρείς τα κοριτσούδια...
        -    Νομίζω ότι όλοι οι άνδρες κάπως έτσι συμπεριφέρονται. Και σένα σε είδα πριν,   που μίλαγες και πάρα λίγο να σου βγουν τα μάτια..
        -    Ναι λεβεντάκο μου, έχεις δίκιο, κι εγώ τσι αγαπώ πολύ τσι γυναίκες και από άγουρος  νέος, όταν  λίγο καρδάμωσα αλλά και τώρα που ξεβλαστάρωσα για τα καλά. Γι αυτό σου λέω,κατέχω εγώ. 
         -   Γιατί κατέχεις;
          -  Να μωρέ κοπέλι, κατέχω γιατί είμαι και Σαββατογεννημένος και γεννήθηκα την        ημέρα των  γυναικών                  
          -  Στις 8 Μαρτίου αναφώνησα;
          -  Ναι αμέ!

   Οπότε και εγώ με μια υπερηφάνεια του λέω:
           - Και εγώ στις 8 Μάρτη έχω γεννηθεί.
           -  Είδες που έχω δίκιο και χωρίς να λογιάσω μάλιστα. Αλλά να κατέχεις τούτο το       πράμα, ποτές δε θα σου φύγει τούτο το χούι, αλλά πρόσεξε μη σου γίνει κουσούρι και κουζουλέψεις....


        Θυμάμαι μετά πήγαμε στο μπαρ και με κέρασε μια τσικουδιά και μαζί με τον ωραίο τρόπο του ήρθαν στην παρέα μας δυο κοπελιές που ξεληγώθηκαν από τα ωραία του Μανωλιού.

        Ζορμπάς ήταν .......

        Αργότερα για πολύ καιρό κρατήσαμε επαφή και αλλάζαμε κάπου-κάπου κανά τηλέφωνο, μέχρι που χαθήκαμε εντελώς......   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου