theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 5 Αυγούστου 2020

Ο ΑΡΧΟΝΤΟΧΩΡΙΑΤΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΜΕΓΑΛΕΊΟ ΤΟΥ!

   [Λίγο παλιό αλλά ... επίκαιρο]     
   Ένα βράδυ που ΄βρεχε, που ΄βρεχε μονότονα, που λέει και το παλιό άσμα, μας ήρθε μια φωτογραφία …φεγγαρόφωτη. Με το που την είδα, εν τω άμα, που λέει κι ο φίλος μου Σωτήρης το μυαλό μου πήγε τότε που στο Ηράκλειο είχαμε ένα κτηνιατρείο με τη φίλη μου την Αντωνία και συνάμα κάναμε και τον κομμωτή ΄στα σκυλάκια.
    Κάποτε λοιπόν ένα τέτοιο βράδυ μονότονο από την αναδουλειά ήρθε μια κυρία κουνιστή και ντακουνάτη και μας  έφερε  ένα κανισάκι να το κουρέψουμε. Ξέρετε το παιδί και το σκυλί μοιάζει 99,9% με τη μαμά-κυρά. Οπότε το κανισάκι ήταν φτυστό στη λεγάμενη. Με ένα λόγο τσινιάρικο [1]. Κι από πάνου η κυρά του μας έφερε ένα περιοδικό με τη Μόνικα Βίττι και το σκυλάκι της, το Κανίς και ήθελε να το κουρέψουμε το ίδιο, με φούντα στην ουρά και στα ποδαράκια του. Τελικά μετά από  μπόλικα γαμοσταυρίσματα, εννοείται μέσα από τα δόντια μου, το έκανα …φινιστρίνι. κάπως έτσι. Σε εκείνο το σκυλάκι  πήγε αμέσως το μυαλό μου…

Μετά, έτσι για να δοκιμάσω την …αισθητική μου  έστειλα τη φεγγαρόφωτη φωτογραφία σε έντεκα φίλες και φίλους,  μπορώ να πω, όχι τυχαίους, αλλά κάπως κατ΄ επιλογή.   Δεν γράφω το όνομά τους, επειδή δεν έχω την άδεια τους, εκτός από τη Ρέα Μακρή που το ζήτησε ή ίδια, αλλά καταθέτω την ιδιότητά τους και τις απόψεις τους επί λέξει. 1 καθηγήτρια Πανεπιστημίου (Τέχνη και Πολιτισμός] 1 συγγραφέας -καθηγήτρια, 2 φιλόλογοι, 1 καθηγήτρια Καλών Τεχνών, 2 δασκάλες,1 γιατρός, 1 δικηγόρος, 1 οικονομολόγος
Αποτελέσματα; 10 κατά και ένα υπέρ!!! 
Δείτε τα:
==========================
*  Γεια σου φίλε Θοδωρή. Καλό μήνα καλούς αγώνες! Κοίτα εμένα μου αρέσει το κούρεμα. Είναι κάτι διαφορετικό.δεν είναι παραγωγικά δέντρα άλλωστε αυτές στο πάρκινγκ.

*  Είναι συμπαθητική η ελιά αν και θα προτιμούσα ενιαίο στρογγυλό κούρεμα. Είναι θέμα προσωπικής αισθητικής! Γεια και χαρά σου ….

*  Θοδωρή γεια σου. Δεν μου αρέσει το κούρεμα. Το κάνει άλλο δέντρο. Ανατρέπει την αρμονία - ισορροπία κορμού κλάδων και φυλλώματος που είναι χαρακτηριστική της ελιάς…

 Σωστό είναι ενέργειες που αφορούν και επηρεάζουν τις τοπικές κοινωνίες να έχουν και την προηγούμενη έγκριση τους η τουλάχιστον ενημέρωση τους. Να ερωτηθεί ο ΔΗΜΟΣ.

*   Καλή σου μέρα, είναι τόσο φρικτό μα τόσο φρικτό που δεν μπορώ καν να το βλέπω φρίκη,φρίκη............... 

*  Γεια σου Λάκη και καλό μήνα, τι να πω; ο αρχοντοχωριατισμός στο μεγαλείο του! Φιλάκια

  Καλημέρα! Η αλήθεια είναι οτι ελιά δεν την λές αλλά σαν εικόνα μου αρέσει. Ομορφο είναι, δε μπορείς να πεις οτι είναι άσχημο... σίγουρα διαφορετικό!

 Καλησπέρα σας, Κατά τη γνώμη μου, εφόσον τη ζητάτε, το κλάδεμα αυτού του τύπου είναι όμορφο, αλλά όχι ταιριαστό σε ελιές, παρά μόνον σε πράσινους πυκνούς θάμνους

 Θεοδωρε σου απαντω εν τω άμα. Μεγαλη βλακεια και ηλιθιοτητα των εμπνευστών και εκτελεστών που γελοιοποίησαν το ευλογημενο δέντρο της ελιάς....(σ. Ακομη και σε αυτα που λενε "μπονσάι" για τα αίθρια των κυριών, τις ελιες τις σέβονται).Κάτι τετοια, μονο στη χωρα των λωτοφαγων της Παντοζο Σουγκαρ Ταουν μπορει να γινονται...Λυπαμαι για τον Δημαρχο που εχει και την ιατρική ιδιότητα....

*  Η ελιά για την Ελλάδα είναι σύμβολο, είναι σύμβολο, όπως σύμβολο είναι κι ο ήλιος κι η θάλασσα και το καλακαίρι κι ο έρωτας κι η ελευθερία... δε χρειάζεται φτια      Εγώ έχω μια αρχή, πάντα να υπογράφω τις θέσεις μου και γι' αυτό θέλω το κείμενο να φέρει την υπογραφή μου. Θα ήθελα επίσης να προσθέσεις την ακόλουθη παράγραφο: Όταν βλέπουμε μια ελιά (είτε είμαστε στην Αθήνα, στη Μυτιλήνη ή στη Ζαχάρω) έρχονται στη μνήμη μας εικόνες από το μακρινό παρελθόν τούτου του τόπου, πως η θεά Αθηνά και ο συμβολισμός της ειρήνης, ο κότινος, αλλά και το πρόσφατο, δηλαδή οι ατομικές και οι συλλογικές μας μνήμες, το μάζεμα της ελιάς με τα αγαπημένα μας πρόσωπα, μια φλόγα σ' ένα καντηλάκι και ένα κλαδάκι με τον ανθό του που κάποτε κοιτάζαμε με σεβασμό, οι διδαχές από τους παππούδες κι η λαδοκουλούρα της γιαγιάς... 
Θέλουμε ο τόπος μας να είναι και να θυμίζει Ελλάδα.      ΡΈΑ ΜΑΚΡΗ  
             
  *  Το θέαμα αυτής της παρά φύσιν κουράς μου προκαλεί οργή κι απέχθεια. Δεν πρόκειται για καλωπισμό μα για βιασμό του δέντρου. Αυτή η απαράδεκτη στάση εκ μέρους ορισμένων ανθρώπων απέναντι σε κάθε τι φυσικό, που επιμένουν ως ο μυθικός Προκρούστης να πετσοκόβουν με λυσώδη αλαζονεία φυσικούς ζωντανούς οργανισμούς σε οδηγεί να σκεφτείς πόσο μα πόσο κομπλεξικοί είναι κατά βάθος. Βγάζουν το άχτι τους πάνω στα δέντρα που δεν έχουν φωνή να διαμαρτυρηθούν, γι'αυτό πρέπει να φωνάξουμε για λογαριασμό τους και για λογαριασμό όλης της Φύσης: Κάτω τα χέρια, αφήστε ήσυχη τη Φύση. Τέλος με την ανθρώπινη αυταπάτη ότι φτιάχτηκε για τον άνθρωπο. Δεν μας έχει η Φύση ανάγκη αλλά εμείς αυτήν και μάλιστα τη χρειαζόμαστε υγιή για να μην τρέμουμε τους ιούς και τις πανδημίες. 
=========================

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου