theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 17 Μαρτίου 2014

ΓΛΥΚΑ ΚΑΙ ΠΙΠΕΡΑΤΑ (2)

2002
Δημοτικές εκλογές στο δήμο Ζαχάρως
ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΑΖΗ
ΤΙ ΕΛΕΓΕ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ
Α.  ΑΓΡΟΤΙΚΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ
1.  Ο Δήμος θα έχει ουσιαστική πολιτική παρέμβασης στον κρατικό μηχανισμό στην προώθηση των αγροτικών προϊόντων και ειδικά του λαδιού που αποτελεί βασική πηγή οικονομικής ανάκαμψης όλης της περιοχής.                                                                                                    Σχόλιο: Μήπως είδε κανείς οποιαδήποτε παρέμβαση ή όποια άλλη ενέργεια;                     
Βαθμός: δύο μηδενικά-00
2. Δημιουργία γραφείου πληροφόρησης αγροτών και μόνιμη στελέχωσή του με έμπειρο γεωπόνο.
Σχόλιο: Ούτε τέτοιο γραφείο είδαμε, ούτε τίποτα.. και μάλιστα ένας νέος γεωπόνος του δήμου τον έβαλε και μετρούσε αλλότρια πράγματα. Ή κάνουμε λάθος;           Βαθμός: ένα μηδενικό-0
3.              Ενθάρρυνση και ενημέρωση των αγροτών  για τις βιολογικές καλλιέργειες.          Σχόλιο Τι βιολογικές καλλιέργειες; Ένα μαγαζάκι έγινε στην πόλη που πουλούσε  βιολογικά προϊόντα αλλά κι αυτό λόγω γενικής αντιμετώπισης και υποδοχής μετακόμισε στον Πύργο.
Βαθμός: πλην δέκα -10
4.     Καθιέρωση λαϊκής αγοράς αγροτικών προϊόντων που θα προέρχονται από τους πατριώτες αγρότες μας.
Σχόλιο Γενικολογίες για να πούμε κάτι.                                                      Βαθμός: πλην δέκα -10
5.        Προώθηση των συλλογικών προσπαθειών για τη τυποποίηση των αγροτικών προϊόντων.  
 Σχόλιο Εδώ είναι για γέλια και για κλάματα. Μα αν είναι δυνατόν να λέγονται τέτοια πράγματα. Οι έμποροι βασιλεύουν και μάλιστα έχουν γίνει …κοινών συμφερόντων του δήμου. Ξευτίλα του κερατά.                                                                                      Βαθμός: πλην είκοσι -20
Β.  ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΤΙΚΗ
1.       Δημιουργία δημοτικού πολυιατρείου στο κληροδότημα «Μακρυγιάννη»                 
  Σχόλιο Για αυτό το δημοτικό πολυιατρείο, μπράβο παρά τις πολλές ενστάσεις της άμετρης αντιπολίτευσης.                                                                                                Βαθμός: οκτώ 8                                                                                                    
2.          Ποιοτική αναβάθμιση της ζωής των πολυτέκνων με συγκεκριμένα μέτρα. Αποτελεί πάγια θέση μας η οικονομική ανακούφιση των πολυτέκνων με συγκεκριμένα μέτρα.    
     Σχόλιο Πολύ καλό σαν δέσμευση, αλλά στην πράξη μηδέν στο πηλίκο.
                 Βαθμός:μηδέν 0
   

Σχόλιο Τι μας ρε ΈΚΤΩΤΕ; Ισχύουν όλα τα παραπάνω της Β.2                             Βαθμός: μηδέν 0
4.             Δημιουργία νέου παιδικού σταθμού και άμεση στελέχωσή του.                                   Σχόλιο Εδώ δύο μπράβο.                                                                                          Βαθμός:δέκα 10
5.            Καταπολέμηση της γραφειοκρατίας σε όλες τις υπηρεσίες του δήμου, με άμεση πάνω από όλα ανθρώπινη λύση στα προβλήματα των δημοτών.                                                   
    Σχόλιο Κάποιες προσπάθειες έγιναν και κάτι έγινε.                                              Βαθμός: επτά 7 
Γ.  ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
1.          Δημιουργία σύγχρονου και λειτουργικού ολοήμερου σχολείου.                           Σχόλιο: Λαϊκισμός (συνειδητό ψεύδος ή αμάθεια μια και το θέμα άπτεται του υπουργείου Παιδείας.)                                                                                                           Βαθμός:πλην πέντε -5

2.            Συντήρηση όλων των σχολικών κτιρίων.                                                                                
Σχόλιο:  Λόγια της Χαλιμάς                                                                                      Βαθμός: μηδέν 0 7
3.            Θέσπιση χρηματικού επάθλου στους αριστούχους επιτυχόντες μαθητές στα Α.Ε.Ι.
Σχόλιο: Λόγια του αέρα                                                                                            Βαθμός: μηδέν 0
4.            Διεκδίκηση από το υπουργείο παιδείας τεχνικού εκπαιδευτηρίου (Τ.Ε.Ε)
Σχόλιο: Παλάτια στην άμμο                                                                                     Βαθμός: μηδέν 0
Δ. ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
1.       Δημιουργία ανοιχτού θεάτρου και χώρου πολιτιστικών εκδηλώσεων στον προφήτη Ηλία. 
Σχόλιο:. Πράγματι έγινε με πρεμιέρα το έργο Sugartown σε θεατρική διασκευή. Εδώ ταιριάζει καγχασμός.                                                                                               Βαθμός: πλην είκοσι πέντε - 25 -10
2.   Δημιουργία λαογραφικού μουσείου για τη διάσωση της πολιτιστικής κληρονομιάς.
Σχόλιο: Με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε.. Ευτυχώς που λαογραφικά μουσεία υπάρχουν στα χωριά με πρώτο αυτό της Καλύδωνας λόγω της μεγάλης δραστηριότητας της Τριανταφυλλιάς, προέδρου του  τοπικού Πολιτιστικού Συλλόγου.
  Βαθμός: πλην δέκα- 10
3.         Ανάδειξη και αξιοποίηση των αρχαιολογικών χώρων στον δήμο μας. (Αρχαίο Λέπρεο, Θερινά ανάκτορα του Νεστωρα.)
Σχόλιο: Τίποτα στο τετράγωνο                                                                                          . Βαθμός: -2
4.             Συντήρηση και αξιοποίηση των εγκαταλειμμένων σχολείων και κοινοτικών καταστημάτων όλων των δημοτικών διαμερισμάτων.                     Σχόλιο: Τίποτα στο τετράγωνο .                                                                             Βαθμός: τίποταΧ2 
5.        Ουσιαστική συμμετοχή του δήμου στη συντήρηση και αποκατάσταση των ιερών ναών. Σχόλιο: Εάν γίνει καμιά Επιτροπή κατοίκων κάτι μπορεί να γίνει, όπως με τις γυναίκες στον Άγιο Σπυρίδωνα που ο δήμος δεν είχε καμία συμμετοχή.Βαθμός: πλην πέντε -5
6.             Επιχορηγήσεις όλων των πολιτιστικών συλλόγων με βάση την προσφορά τους και με πληθυσμιακά κριτήρια. Σχόλιο: Τι επιχορηγήσεις και μ…..ς. Ούτε ένας πολιτιστικός σύλλογος δεν τα πάει καλά με τον δήμαρχο. Για ρωτήστε όποιον σύλλογο θέλετε!!!!.                                                                                                       Βαθμός: πλην τριάντα 30
Ε. ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΣ
1.             Κατασκευή σύγχρονου κλειστού γυμναστηρίου. Είναι απαράδεκτο να μην υπάρχει σε έναν από τους μεγαλύτερους δήμους του νομού.                    
    Σχόλιο: Γιατί έχει μείνει στη μέση τόσα χρόνια;                                         Βαθμός: πλην δέκα -10
2. Δημιουργία αθλητικού προπονιτηρίου προετοιμασίας ομάδων στη Σμέρνα (όπου σύμφωνα με τους ειδικούς του αθλητισμού, οι συνθήκες είναι ιδανικές) που θα αποφέρει σημαντικά έσοδα στους δημότες και ταυτόχρονα θα αποτελέσει πόλο έλξης πολλών επισκεπτών.                                                         
   Σχόλιο: Πραγματικά ήρθε η Μπάγερ και ανέβηκε η κουλτ-ΟΥΡΑ μας.                         Βαθμός: -2
3  Αποπεράτωση όλων των εργασιών στο εθνικό στάδιο Ζαχάρως (αίθουσα πολλαπλών χρήσεων, χλοοτάπητας, γήπεδα αθλοπαιδιών κ.λ.π.)                     Σχόλιο: Τίποτα στο τετράγωνο.                                                                                         Βαθμός: -2
4.   Κατασκευή γηπέδων  αθλοπαιδιών σε όλα τα δημοτικά διαμερίσματα.    Σχόλιο: Τίποτα στο τετράγωνο.                                                                                                      Βαθμός: -2
5. Στήριξη όλων των σωματείων και ειδιά αυτών που διατηρούν παιδικά και εφηβικά τμήματα υποδομής.
 Σχόλιο: Εδώ πάλι γελάμε και κλαίμε μαζί! Τι έχει μείνει από το θρυλικό Ολυμπιακό Ζαχάρως;                                                                                                                    
Βαθμός: πλην δέκα και … -10..
ΓΕΝΙΚΟΣ ΒΑΘΜΟΣ: ΤΡΙΑ ΜΗΔΕΝΙΚΑ
 Ή ΤΡΙΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΥΑ
Πικρή άγνοια με φθηνές, λαϊκίστικες υποσχέσεις, κοροϊδία  και φανφάρες.
Λόγια-λόγια και επάνω τούρλα

«Κάθε αλήθεια είναι θέμα εθνικό» Διον Σολωμός


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου