theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2017

ΟΙ ΑΛΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΜΗΧΑΝΕΣ [2 από 2].............

Το μικρό αφιέρωμα για τις αλωνιστικές μηχανές-πατόζες συμπληρώνουμε με δυο συνεντεύξεις ντόπιων αλωνιστών  του Παναγιώτη Καρατζά από το Μπούζι (Ελαία) και του Ζαφειράκη από του Μπάρτζελι (Μυρώνια).
Η πρώτη συνέντευξη με τον Παναγιώτη νομίζω ότι είναι μία από τις καλύτερες και πιο ανθρώπινες από αυτές που έχω κάνει από την αρχή αυτού του ιστότοπου. 
  
   Μέσα από αυτή  την πρώτη συνέντευξη αναδύονται:
  • Το έντονα ανταγωνιστικό κλίμα στην περίοδο των αλωνιστικών μηχανών 
  • η προσωπικότητα ενός ξωμάχου που μέσα στις τόσες αναποδιές  της ζωής κατάφερε να ορθοποδήσει και 
  • το μεγαλείο της εντιμότητας και ζωγραφίζεται όλη η ιστορία της εποχής
 Με λόγια δεν περιγράφεται, ακούστε την και θα συμφωνήσετε, είμαι σίγουρος:


      Καμιά βδομάδα μετά, ένα βραδάκι  τον παίρνω τηλέφωνο για να πάμε κάπου έξω να πιούμε ένα κρασί, παρέα με έναν  κοινό μας ξάδελφο τον Ηλια και έτσι αντρίκια μου λέει αμέσως: Ξέρεις φίλε εγώ είμαι μπατίρης και δεν μπορώ.... Αλήθεια ποιος τα λέει έτσι καθαρά και ντόμπρα; 
            Γεια σου ρε Παναγιώτη Καρατζά!!!
  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου