theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 7 Αυγούστου 2017

ΤΟ ΩΡΑΙΟ ΝΑ ΛΕΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΑΙΝΕΊΤΑΙ!!!!

      Στο διάβα της ζωής μου και στα πλαίσια του επαγγέλματός μου έχω επιθεωρήσει αμέτρητα κρεοπωλεία σε διάφορες πόλεις. Όμως την εικόνα που αποκόμισα από το κρεοπωλείο του Γιάννη Φωτόπουλου στη Ζαχάρω δεν την έχω ξαναδεί. Μιλάμε για αίθουσα χειρουργείου. Τέλεια καθαριότητα  παντού  και τέλεια τοποθέτηση και τακτοποίηση, στη βιτρίνα αλλά και στο ψυγείο.  
      Την ίδια άριστη εντύπωση δίνει και ο ίδιος ο Γιάννης με τα εργαλεία του και τα γάντια του.                  Μιλάμε για περίπτωση.
       Βεβαίως  αυτά δεν τα γράφω ως διαφήμιση αλλά επειδή μου έκανε μεγάλη εντύπωση.
       Μια και μόνη επίσκεψη φτάνει και παραφτάνει.





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου