theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 22 Ιανουαρίου 2018

ΧΑΛΑΣΑ ΤΗ ....ΜΑΝΕΣΤΡΑ

        Που λέτε αγαπητοί μου φίλοι και φίλες τόσα χρόνια, πάνω από  12 που εμφανίσθηκε το facebook δεν είχα καμία δραστηριότητα, αν και πολύ νωρίς μου είχε ανοίξει λογαριασμό το ανίψι μου ο Γαννάκης και αυτό όχι επειδή το σνομπάριζα, απεναντίας είμαι υπέρ της επαφής και σχέσης των ανθρώπων όπως και να επιτυγχάνεται, αλλά τέλος πάντων αυτά τα λέμε άλλη φορά.... 
     Όμως εδώ και μερικούς μήνες, όπως πολλοί θα έχετε αντιληφθεί, συμμετέχω ενεργά και μάλιστα με τα ...μπούνια. 
  👽 Έτσι λοιπόν αντιπροχθές την Παρασκευή, το απόγευμα  ανοίγοντας τον συγκεκριμένο  ιστοχώρο, νάτος μπαμ φάτσα κορώνα ο φίλος  Νικολάκης Κοροβέσης από τον Κακόβατο.
       Ιδού λοιπόν η...κορώνα με την καταπληκτική λεζάντα:
Ο Nikos Korovessisτρώει μεζέδες με το χρήστη  και 6 ακόμη στην τοποθεσία Μπουκιά Μπουκιά. Θεσσαλονίκη, Central MacedoniaΚάνοντας πολιτικά σχέδια για την Ηλεία.......Στην ηλιόλουστη Θεσσαλονίκη
😻         Έτσι λοιπόν άρχισε μια ανταλλαγή σχολίων και μια αντιπαράθεση που σίγουρα σε πολλούς από σας θα έπεσε στην αντίληψή σας. Άρχισε λίγο μετά το μεσημέρι της Παρασκευής μέχρι αργά το βράδυ. Δυστυχώς τελείωσε άδοξα καθότι ξαφνικά και ενώ άρχισαν να βγαίνουν ....μαχαίρια, ο Κοροβέσης έσβησε εντελώς από τη σελίδα του όλη την ανάρτηση σχετικά με την Θεσσαλονίκη, (κλικ ΕΔΩ) μαζί την φωτογραφία και όλα τα σχόλια, δικά μου, δικά του αλλά και των άλλων φίλων του που ήσαν εγκωμιαστικά. Δεν γνωρίζω το λόγο, αλλά το πιο πιθανό είναι ότι του χάλασα τη ...μανέστρα και έχασε την ψυχραιμία του μπερδεύοντας τα σκώμματα με τα κόμματα.
Βεβαίως ο Νικολάκης δεν κατάλαβε ότι από τότε που επέλεξε να είναι δημόσιο πρόσωπο (Κλικ εδω) θα υποστεί κριτική η οποία άλλοτε θα είναι επικριτική και άλλοτε επικροτική, κυρίως όμως θα είναι σκωπτική και σατυρική.Τέλος πάντων μικρός είναι και θα μάθει...
👹 Δεν ξέρω πώς μου ήρθε και με οδήγησε που συνάμα έκανα αντιγραφή όλης της ανάρτησης και έτσι διασώθηκε σαν .....μνημείο. Οπότε την έχω ....παρά πόδας, μαζί και την φωτογραφία.
Τα δε σχόλια είναι απίθανα, όχι μόνο τα δικά μου αλλά και των άλλων!
    Περιμένω λοιπόν να επιστρέψει με το καλό από την ωραία Θεσσαλονίκη και τα ...ξαναλέμε.  
        Εικάζω δε ότι διανοίγεται νέο πεδίον "δόξης λαμπρόν" για σκωπτικά και σπαραξικάρδια επεισόδια. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου