theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Κυριακή 25 Μαρτίου 2018

Στη μνήμη του μακαριστού φίλου μας Βαγγέλη, του Κάβουρα!!!

Κάποτε στη Βέροια......

Σήμερα 25 Μαρτίου, εκτός της Εθνικής Παλιγγενεσίας γιορτάζουν πολλές φίλες και φίλοι. Έτσι και εγώ, πριν το μεσημέρι, άνοιξα το κινητό μου στο Β και μου βγήκαν όλα μου τα προσφιλή ονόματα . Πρώτο πρώτο φιγουράρισε το Βαγγέλης Αντωνόπουλος. Κόλλησε το μυαλό μου και δεν πήγαινε παρακάτω, δεν μπορούσα να ταυτοποιήσω το πρόσωπο. Ξάφνου μια στιγμή σαν αστροπελέκι ήρθε μπροστά μου ο φίλος μου ο ΒΑΓΓΈΛΗΣ επί 5 ολόκληρα χρόνια σταθερός και καθημερινός συνεργάτης μου. 
Ναι ο ΚΑΒΟΥΡΑΣ που σάλπαρε νωρίς νωρίς, πριν δυο χρόνια, πριν καν μπει στα 60ήντα.
Να τος μπροστά μου, πάντα ζει και θα ζει εσαεί!!! 
[ Για τον άλλο μακαριστό, 
Βαγγέλη Αποστολόπουλο 
θα γράψω σε λίγο}











Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου