theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου 2020

Αχυράνθρωπος κατά εξακολούθηση

      Πώς λέμε βιασμός κατά εξακολούθηση , έτσι κι αυτοί οι δυο λεβέντες, καταδικάσθηκαν για αντιποίηση αρχής κατ΄εξακολούθηση. κλικ ΕΔΩ Και υπόψη αντιπροσώπευαν και οι δυο τα τιμημένα σώματα Ασφαλείας παρακαλώ,  την Αστυνομία και τον ένδοξο Στρατό. Κατ΄ αρνητικό ευφημισμόν μπάτσιος και καραβανάς.
      Ξέρετε ποιο είναι το κωμικοτρταγικό; Όταν εγώ επί παντοδυναμίας του (;) χαρακτήρισα  τον "Στρατηγό ανθυχωροφύλαξ" αχυράνθρωπο  μου, έκανε γιούρια να με φάει. Μου έστειλε προσωρινά, οπότε κι εγώ σχετικά τα μάσησα  προκειμένου να μη μπλέξω σε δικαστήρια.           Όπως αποδεικνύεται ήταν λάθος μου μεγάλο, δυστυχώς ή ευτυχώς δεν είναι το μοναδικό.  Άνθρωποι είμαστε...Κι αυτό γιατί και ο εισαγγελέας από την έδρα τον αποκάλεσε Αχυράνθρωπο  και μάλιστα κατά εξακολούθηση!!!
Σας παρουσιάζω πάλι από μια παλιά ανάρτηση δυο εύστοχα, κλασσικά στοιχάκια;

                                                                              Κι απόρησα σαν άκουσα
τη  ρήση του τσοπάνη
πίσω από τον μπάτσο
ο στρατηγός να γίνεται χαϊβάνι.

Και έτσι φαντάρος γράφτηκε 
στου Πανταζή το τάγμα
σαν γνήσιος νεοσύλεκτος
φορτώθηκε με σάγμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου