theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 28 Οκτωβρίου 2020

28 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 1940.

 Βασίλης Στολάκης

Ο Χ. Κατσιμητρος ο διοικητης της 8ης μεραρχιας  ( τα 4/5 των δυναμεων της αποτελουσαν Ηπειρωτες στρατιωτες)  που για 5η φορα στην ζωη του  βρισκεται στην πρωτη γραμμη του μετωπου συντασσει την πρωτη πολεμικη διαταγη: " Αξιωματικοι και οπλιται της 8ης μεραρχιας , διανοιγεται το σταδιο της εκτελεσεως του υπερτατου προς την πατριδα καθηκοντος, δια αντιστασεως μεχρις εσχατων, συμφωνως προς το σχεδιο ενεργειας.

Αμυνθειται του ιερου πατριου εδαφους μετα φανατισμου εναντιον του επιδρομεως οστις ηλθε να προσβαλη τουτο αναιτιως. Αναμνησθηται των ενδοξων παραδοσεων του Εθνους μας και πολεμησατε με λυσσα κατα του εχθρου". Ο ηρωας του επους του 40 συνεληφθη  απο ανδρες του ΕΛΑΣ το 44 και κατεδικασθη ως δοσιλογος για την ολιγομηνη συμμετοχη του στη κατοχικη κυβερνηση, εξεπεσε του βαθμου του και αποπεμθηκε του στρατευματος.Ετσι εμεις οι Ελληνες ανεκαθεν  τιμουμε τους ηρωες.

=====================================

Το παραπάνω κείμενο δημοσιεύτηκε χτες αργά το βράδυ στο fb από τον Βασίλη Στολάκη, ξάδελφο από τη γυναίκα του, καλό και αγαπητό αν και τόσα χρόνια μου είχε φάει τον Θεό με τις ακροδεξιές κορώνες του, θιασώτης  της χ.α. 

 Έτσι λοιπόν και εγώ, ίσως για να τον κουρντίσω,  τον ρωτάω στην ίδια του τη σελίδα: 

   : Βασίλη πολύ θα ήθελα να μάθω τη γνώμη σου για την καταδίκη της χρυσής αυγής. Όλοι τους είναι τέκνα "ενδόξων ηρώων", ταγματασφαλιτών, χιτών και  κουκουλοφόρων.

Κι αμέσως μου απαντά 

 Αγαπητε ξαδελφε ...γυναικοξαδελφε. Θεωρω τιμη μου που σε ενδιαφερει η αποψη μου εστω και για την χρυση αυγη.κ αυτο το λεω γιατι αν και εκανα 8 χρονια προεδρος της τοπικης κοινοτητας Ζαχαρως για ενα θεμα της τοπικης κοινωνιας δεν μου ειχες απευθυνει καποιο ερωτημα σαν ανυσηχο και ασυμβιβαστο προσωπο που εισαι .Αυτο το εννοω και μην το λαβεις ως ειρωνικο σχολιο.Οι Ελληνες πολεμησαν τον φασισμο ,τον ναζισμο και τον σταλινισμο , και τα τρια αυτα μορφωματα.Την χρυση αυγη την ψηφισα οχι απο ιδεολογια αλλα απο αντιδραση και μονο.Δεν ειναι δυνατον εγω που γεννηθηκα απο αριστερα αρ.....δια , που γαλουχηθηκα στην αριστερα να εχω ουτε κατα διανοια τετοιες ιδεολογιες και πιστευω.Θα ετριζαν τα κοκκαλα του πατερα μου,, .Τωρα αν η καταδικη της ειναι νικη της Δημοκρατιας θα φανει.Απλως την συνταξιοδοτησαν προωρα μη εχοντας να αποκομισουν κατι ακομη απ αυτη οι κυβερνωντες.Εγω ειμαι περηφανος για τον πατερα μου που πολεμησε στην πρωτη γραμμη του Αλβανικου μετωπου (μαλιστα λογω εντοπιοτητος ειχε επιστρατευθει απο τον Απριλιο του 39) για την ενεργο συμμετοχη του στη εθνικη αντισταση, για την μη συμμετοχη του στον εμφυλιο για τις εκτοπισεις και τις εξοριες λογω ιδεων και ανευ ανταλαγματος που βιωσε. (Το χωριο του ο Τσαμαντας στα Ελληνοαλβανικα συνορα στο ορος Μουργκανα εκτυλιχτηκαν οι σφοδροτερες μαχες του εμφυλιου και του παιδομαζωματος) Τα περισσοτερα απο κοντα.

Βεβαίως με ευχαρίστησε με την απάντησή του, 
για μερικά που έχω ...ένσταση, αύριο μέρα είναι,
 μια και η ώρα πέρασε....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου