Μ. Μπαλαούρας:
Η κυβέρνηση της ΝΔ (και οι πέριξ αυτής παράγοντες ή δήμαρχοι) έχει πολύχρονη εμπειρία στη κατάργηση έργων σε εξέλιξη (π.χ. δρόμος Πάτρας-Πύργου και η ανακαίνιση-εκσυγχρονισμός του Φράγματος Πηνειού) ή στην οικειοποίηση τους (π.χ. Καϊάφα).
Πρόσφατα είδαμε δημοσιεύματα που αφορούσαν εμβληματικά έργα για τον Νομό μας, που το ένα το καταργούν και το άλλο το οικειοποιούνται.
Ο άξονας Τρίπολης-Βυτίνας-Ολυμπίας
Πρόσφατα γράφτηκε ότι «οι Γορτύνοι έχουν ξεσηκωθεί για τον υπό χάραξη νέο δρόμο Μεγαλόπολη-Αρχαία Ολυμπία», γιατί «η Περιφέρεια Πελοποννήσου γνωστοποίησε ότι ολοκληρώθηκε η προμελέτη του οδικού άξονα Λεύκτρο-Μεγαλόπολη-Αρχαία Ολυμπία…χωρίς να γίνεται καμία νύξη για την πολύπαθη Εθνική Οδό Βυτίνας-Αρχαίας Ολυμπίας, με την παράκαμψη Λαγκαδίων»:
1. Οι φίλοι Γορτύνοι άργησαν ακριβώς δύο χρόνια. Ο Περιφερειάρχης Πελοποννήσου Νίκας είχε ανακοινώσει (Φεβρουάριος 2020) τις προθέσεις του. Τότε (22/2/20), του απάντησα μέσω των ΜΜΕ Ηλείας-Αρκαδίας, γράφοντας ότι «Ο κ. Νίκας ή εννοεί έναν ακόμα παράλληλο δρόμο μέσω Μεγαλόπολης ή αγνοεί το θέμα και μιλά για 2 δρόμους. Κανένα πρόβλημα, αν περισσεύουν λεφτά, χωρίς όμως να ακυρωθεί ο δρόμος μέσω Βυτίνας, που θέλουν οι φορείς της Ηλείας».
2. Γράφτηκε επίσης, ότι «δε γίνεται καμία νύξη για την πολύπαθη Εθνική Οδό Βυτίνας-Αρχαίας Ολυμπίας, με την παράκαμψη Λαγκαδίων, όπου πληθώρα υποσχέσεων από όλες τις τελευταίες Κυβερνήσεις μένουν απραγματοποίητες!». Έγραφα τότε, ότι «βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ είχαν θέσει στον επί ΣΥΡΙΖΑ Υπουργό Υποδομών τη σύνδεση Ολυμπίας με τον αυτοκινητόδρομο Κορίνθου-Καλαμάτας μέσω Βυτίνας. Το υπουργείο όχι μόνο αποδέχτηκε το αίτημα (Δεκέμβρης 2017), αλλά και αύξησε τον προϋπολογισμό με 3.996.035 €, λόγω των δυσκολιών στην παράκαμψη Λαγκαδίων..».
Επομένως τα έργα επί ΣΥΡΙΖΑ όχι μόνο προχώρησαν και για τα τρία τμήματα, αλλά και για το δύσκολο τμήμα της Πρωθυπουργός στην Αμαλιάδα (Μάρτης 2017) δήλωσε ότι θα προχωρήσει το έργο!» Πως λοιπόν γράφουν ότι οι τελευταίες κυβερνήσεις έδωσαν απραγματοποίητες υποσχέσεις; Βάζουν και τη κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, στο ίδιο τσουβάλι; Κρίμα, γιατί για λόγους, πιθανόν, σκοπιμότητας εξομοιώνουν τους θύτες με τα θύματα…
Σύνδεση Αρχαίας Ολυμπίας με τη θάλασσα
Τον Ιούλιο 2019 παρουσίασα σε συνέντευξη τύπου «Ένα ριζοσπαστικό σχέδιο για ολιστική αναβάθμιση της Αρχαίας Ολυμπίας». Εκεί υπογράμμισα ότι ένα τέτοιο σχέδιο δε μπορεί να μην περιέχει την άμεση και σύντομη πρόσβαση των φιλοξενουμένων της Ολυμπίας, μέσω ενός σύγχρονου αυτοκινητόδρομου, στις υπέροχες παραλίες της περιοχής, κάτι που θα επιφέρει αύξηση της παραμονής τους και σημαντική αναπτυξιακή ώθηση όλης της Ηλείας. Οφείλω να υπογραμμίσω ότι, μεταξύ των υποδείξεων που μου έκανε ο τότε πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας, όταν του παρουσίασα το 2017 τη μελέτη, ήταν η σύνδεση της Ολυμπίας με τη θάλασσα. Γεγονότα που ανέφερα ( Φεβρουάριος 2019) και στο Olympia Forum. Ο φάκελος ολοκληρώθηκε το 2017 με οριστική μελέτη οδοποιίας, γεωλογικές και υδραυλικές μελέτες, καθώς και έγκριση ΜΠΕ.
Προχθές όμως ο Αν. Υπουργός Οικονομικών Σκυλακάκης, σε συνάντηση με τον Δήμαρχο Πύργου Αντωνακόπουλο αναφέρθηκε στο έργο Ολυμπία-Ανεμοχώρι. Και αυτός εμφάνισε ότι και το έργο αυτό, που το π αραδώσαμε έτοιμο προς υλοποίηση, τώρα με καθυστέρηση 2,5 χρονών, μας λέει ότι …θα ενταχθεί στο Ταμείο Ανάκαμψης!
Προς επιβεβαίωση των παραπάνω, θυμίζω ότι ο Αλέξης Τσίπρας στη μεγάλη συγκέντρωση του ΣΥΡΙΖΑ στο «Πάρκο Ξυστρή» δήλωσε «Υπάρχει μελέτη για την ανάπτυξη Ολυμπίας, θα την επικαιροποιήσουμε και θα την προχωρήσουμε προς υλοποίηση στην επαναφορά μας στην κυβέρνηση!».
Ξεπουλούν και τον Καϊάφα
Μόλις 1,5 μήνας πέρασε από τα ερωτήματα που κατέθεσα για ξεπούλημα «μπιρ-παρά» του Καϊάφα και ήδη η ΕΤΑΔ τον έβγαλε στο σφυρί και μάλιστα με προίκα 17 εκατομμυρίων στον «επενδυτή» για τα έργα που είχε κατοχυρώσει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ, και μάλιστα πριν ολοκληρωθεί(!). Ο Δήμος, που μέχρι τώρα δεν είχε πει οτιδήποτε, ούτε καν για την πρόοδο του έργου, τώρα βγαίνει πανηγυρίζοντας!!!
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου