theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 12 Ιουλίου 2024

ΒΑΡΚΑ Η 30ΦΥΛΛΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΒΑΡΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΛΙΔΟΝΑ// ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΖΩΗΣ

 Μετά τη χτεσινή μου επίσκεψη στο Βαρκό, βλέποντας το μεγάλο έργο που το πραγματοποίησε ανθρώπινος παράγοντας, και θαυμάζοντας ό,τι έγινε,


αναπόλησα λίγο το παρελθόν. Σκέφτηκα , τι αντιμετώπισα και θα μοιραστώ μαζί σας τα παρακάτω.

Αρχικά σας εύχομαι ΚΑΛΗΜΕΡΑΣ ΣΑΣ και ΚΑΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ !! και πάντα με χαμόγελο να χαιρετάτε την καινούργια μέρα, και να έχετε ένα πρόχειρο σφουγγάρι να σβήνεται το κάθε δυσάρεστο παρελθόν.



Αγαπητοί μου διαδικτυακοί φίλοι και μη, επιλογή μου ήταν, να μην παραιτηθώ από τον στόχο μου, για να ανοίξει το εκκλησάκι στο Βαρκό που από παντού ακουγόταν, <<τέρμα μπήκε λουκέτο>>. Έχω ηθική υποχρέωση να αναφέρω ότι βασίστηκα σε όλους τους καλούς πατριώτες, και φίλους, του χωριού μας, που με παρότρυναν να προχωρήσω στο στόχο μου. Και το έπραξα. Αγνόησα όλους τους απαισιόδοξους, και όλους τους <<ειδήμονες>> που εκ των υστέρων γίνονται προφήτες.
Οι εικόνες σας μιλούν, και σας καλούν να το επισκεφθείτε. Σας περιμένει να δείτε από κοντά και να θαυμάσετε ένα τεράστιο έργο που κατόρθωσε ο ανθρώπινος παράγοντας. Δεν θα υπάρχει φόβος από κανέναν να μην πέσουν τα βράχια. Η ιστορία που έχει γραφεί στο χώρο αυτό θα συνεχιστεί και πρέπει. Το εκκλησάκι θα λειτουργήσει ξανά μετά από πέντε χρόνια
Σε ευχαριστώ Παναγία μου που μου έδωσες κουράγιο και δύναμη και αντιμετώπισα τις ανθρώπινες αδυναμίες, και θα γιορτάσουμε πάλι όπως παλιά. Ευχαριστώ πολύ για πολλοστή φορά όλους που βοήθησαν , που έδειξαν κατανόηση στο πρόβλημα που είχε προκύψει, που ένοιωσαν την αγωνία μου και στάθηκαν δίπλα μου με το δικό τους τρόπο!!

 

Ραντεβού καλοί μου φίλοι στις 23 Αυγούστου στο
ΒΑΡΚΟ ΚΑΛΙΔΟΝΑΣ.
Σας περιμένουμε!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου