theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2024

ΤΑ ΕΠΙΤΟΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΝΙΚΙΑ ΤΟΥ ΘΥΜΙΟΥ

 Το  μεγάλο Ευχαριστώ

Πρώτα στο Δ.Σ του Πολιτιστικού Συλλόγου Καρυών Μεσσηνίας, που το πλαισιώνουν:
Διονυσία Σταθούλη πρόεδρος. Κανέλα Πανοπούλου Αντιπρόεδρος.
Μαρίνα Διπλού Γραμματέας. Γιώτα Σταθούλη Ταμίας και τον έμπειρο Παναγιώτη Καραβούλια μέλος,
για την άψογη και όμορφη διοργάνωση στην παρουσίαση των δύο καινούργιων ποιητικών συλλογών μου προχτές βράδυ στο χωριό μας!



Σας ευχαριστώ για το μεράκι, τον αγώνας σας και την Αγάπης σας, για όλες τις όμορφες προσπάθειες και παραστάσεις σας, που διοργανώνετε και που εδώ και τρία χρόνια ομορφαίνουν το χωριό μας!
Να είστε πάντα γεροί και δημιουργικοί και όμορφοι άνθρωποι, όπως ήδη είστε!
Ευχαριστώ τους παρουσιαστές :
Κυρία Μαρίνα Διπλού και Μενέλαο Αβραμόπουλο,για την μεστή αναφορά των έργων μου!
Τις όμορφες Κυρίες που απήγγειλαν ποιήματά μου,
Γεωργία Πανοπούλου και Ακριβούλα Βλάγκου!
Την ξαδέλφη μου Γαρυφαλλιά Χαραλαμποπούλου που με εξέπληξε για τα όμορφα λόγια της!
Τον ξάδερφό μου Κώστα Δημητρόπουλο για την τεχνική υποστήριξη!
Τον ξεχωριστό γιατρό φίλο μου - αν και ολίγον τρελός- Θοδωρή Κόλλια, για τον συντονισμό της εκδήλωσης.
Τους μουσικούς Βαλάντη και Νίκο!
Τέλος ευχαριστώ όλους του παρευρισκομένους που με τίμησαν με την παρουσία τους και ομόρφυναν την βραδιά !
Όλες και όλλους τους διαδυκτιακούς φίλους και φίλες για τα μηνύματά τους!
Τέλος, ένα ευχαριστώ καρδιάς, για τον χαιρετισμό
της προέδρου του Συνδέσμου Ελλήνων Λγοτεχνών και Συγγραφέων Αυστραλίας Roma Siachos!
Σας Ε υ χ α ρ ι σ τ ώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου