theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Πέμπτη 13 Οκτωβρίου 2011

Ο γερο-γαϊδαράκος


Μια παλιά μπαλάντα του Κώστα Χατζή (επίκαιρη όσο ποτέ άλλοτε)
Με παράπονο πολύ/ Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος / Γιατί Άνθρωπο τον είπαν / Κι είν΄μεγάλη προσβολή / Στα βαθιά τα γηρατειά του / Άνθρωπο να τον επούνε / Πως τη λεν’ τέτοια κουβέντα  / Δίχως να τον λυπηθούνε
Κλαίει ο γερο-γαϊδαράκος /  Με παράπονο πολύ / Λέει μεσ’ τ’ αναφιλητά του / Με σπαρακτική φωνή

Άνθρωπος εγώ δεν είμαι / Και μπορώ να τα’ αποδείξω / Αντικλείδια εγώ δεν φτιάχνω / Δεν μπορώ να διαρρήξω / Τα παιδιά μου δεν τα δέρνω / Δεν μισώ /Δεν κοροϊδεύω / Δεν μετέχω σε απάτες / Δεν σκοτώνω / Δεν ληστεύω Εγώ δεν κάνω ατιμίες / Ούτε σαμποτάζ και φόνους / Στυγερές δολοφονίες / Δεν προδίδω εγώ τους νόμους /Όλ’ αυτά να τα σκεφτείτε /Γιατί λάθος έχει γίνει  / Είμαι γνήσιο γαϊδούρι
Άνθρωπος δεν έχω γίνει

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου