theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τρίτη 4 Οκτωβρίου 2011

Τί μπορεί να κάνει μια λέξη.......


Προχθές  ήρθε από έναν φίλο, αλλά άγνωστο τότε, το παρακάτω σχόλιο, το οποίο και δημοσίευσα αμέσως.
"Αγαπητέ Λάκη 
Κράτα ενα επίπεδο, μη σούρνεις στη λογική του κοτσομπολιού άλα << αμαρτωλό >> καλη του ώρα,που χάθηκε αφού τελείωσε την αποστολή του.
Το γεγονός οτι ένας απο τους φανατικούς (ο ΑΝΩΝ3) έγραψε για πρώτη φορά χωρίς τα απωθημένα του και ψέλλισε κάτι για τις ευθήνες του  είναι παρήγορο.Αν ξεθαμπωθεί και από τη λάμψη του έκπτωτου μαζί με άλλους, ίσως κάτι αλλάξει".
Χθες δε ήρθε ένα άλλο σχόλιο, το εξής: "γιατί εσβισες τη λέξη ( );???"
Όπως και εσείς έτσι και εγώ δεν κατάλαβα τίποτα.... Μέχρι που σήμερα το πρωί μου τηλεφώνησε ο φίλος μου και με στυλ  ...Βελουχιώτη μου κατήγγειλε γιατί τον λογόκρινα; Τελικά μου εξήγησε ότι λείπει η λέξη <<λόχου>> από την προτελευταία πρόταση , που αλλάζει το νόημα. Έτσι η πρόταση είναι:  ...και ψέλλισε κάτι για τις ευθύνες του <<λόχου>> είναι παρήγορο.
Με τη ευκαιρία να προσθέσω ότι όλα τα σχόλια δημοσιεύονται χωρίς να μπορώ να κάνω οιαδήποτε επέμβαση και το άλλο, για μένα καθένας που στέλνει ανώνυμα, μένει εντελώς άγνωστος, ανεξαρτήτως εάν πολλάκις του απαντώ προσωπικά. Εντάξει;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου