theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΠΑΝΤΑΖΗΣ ΧΡΟΝΟΠΟΥΛΟΣ:

Ο ΗΓΕΤΙΣΚΟΣ ΜΕ ΤΟ ΑΠΥΘΜΕΝΟ ΘΡΑΣΟΣ 
ΚΑΙ ΤΑ ΠΗΛΙΝΑ ΠΟΔΑΡΙΑ
ΤΡΑΝΤΑΧΤΟ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΗΣ ΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΗΣ ΤΗΣ ΕΞΟΥΣΙΑΣ
    Ο τύπος είναι κλασική περίπτωση ατόμου   που χρησιμοποίησε την πολιτική για δική του ανέλιξη όπως τον συνέφερε και σύμφωνα με to άνεμο που φύσαγε κάθε φορά. Από καραμπινάτος ακροδεξιός και χουντικός από τα γενοφάσκια του, πλεύρισε το Πασόκ την κατάλληλη στιγμή. Έγινε γνωστός ως τρίτο και σκοτεινό μέλος της περιβόητης τριάδας, Τόμπρας, Μαυρίκης, Πανταζής, στο σκάνδαλο με την πρώτη κλοπή των τηλεφώνων και μετά κινήθηκε δεόντως. Από χωροφύλαξ με το πουλί της χούντας,  έγινε πρασινοφρουρός  πρώτης κοπής με όλη την άγνωστη και γνωστή πορεία του. Στη συνέχεια επέλεξε να προσφέρει στην τοπική αυτοδιοίκηση με σημαία πάντοτε το λαϊκισμό και τις αυθαιρεσίες ώσπου φθάσαμε ως εδώ, έκπτωτος δήμαρχος και κατηγορούμενος. 
    Αντί λοιπόν, τώρα πλέον να περιμαζέψει τα κομμάτια του και να την κάνει με ελαφριά πηδηματάκια και με την ουρά του κάτω από τα σκέλια του, αυτός προκαλεί κομπάζοντας και φοβερίζοντας επικαλούμενος το βαθύ Πασόκ. 
    Μάλιστα! Το παίζει λαϊκός ήρωας και αντιστασιακός, θύμα άδικων και αστήριχτων καταγγελιών! 
    Μα δεν αντιλαμβάνεται ότι ξεδοντιάσθηκε εντελώς; Πού θα βρει πολιτικό αποκούμπι; Όλοι πλέον οι πολιτικοί του γυρνούν την πλάτη. Οι εποχές εκείνες έφυγαν ανεπιστρεπτί. Οι άλλοι, οι πολλοί, τον περιμένουν στη γωνία.
    Το χειρότερο είναι που πιστεύει και το διατυμπανίζει  ότι έχει το λαό μαζί του. Από τους  περιβόητους  δικτάτορες  Μουσολίνι, Παπαδόπουλο μέχρι τους μικρότερους δικτατορίσκους και ηγετίσκους, όλοι επικαλούνταν το λαό και στο όνομά του διέπρατταν  τα χείριστα.
 Σίγουρα ο Πανταζής είναι επικοινωνιακό άτομο και είχε αποκτήσει λαϊκό έρεισμα, αλλά αντί να το χρησιμοποιήσει θετικά αυτό εξελίχθηκε σε απαξίωση της κυρίαρχης νομιμότητας και τελικά σε αυθαιρεσίες και τραμπουκισμούς. Μπούμερανγκ... Πλήρης αλαζονεία και αλλοτρίωση, τα δεινά της εξουσίας και της παρεξουσίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου