theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2011

!
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΛΑΒΕΙ 
ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΛΟΓΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΓΑΠΗΤΟ ΦΙΛΟ ΚΑΙ 
ΣΥΝΤΡΟΦΟ ΠΟΥ ΚΑΤΟΙΚΟΔΙΑΜΕΝΕΙ  ΣΤΗ ΒΑΣΊΛΙΣΣΑ 
ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ, ΤΗ ΒΕΡΟΙΑ!!!
(Με την ευκαιρία και ένα μικρό δείγμα της ωραιότατης 
και πολύ πετυχημένης καλλιτεχνίας του.
 Για δείτε το μπλογκ του!!!)
Mόλις το ψαξα λιγάκι φίλε Λάκη.
Πολύ πράμα έχει.
Εννοείται οτι μου άρεσαν πιο πολύ οι τοποθετήσεις  και οι παρεμβάσεις σου στα τοπικά ζητήματα , φανερή είναι όμως  και η συνολική σου αισθητική.
Το βαλα  σ αυτά που θα παρακολουθώ από κοντά.
Μελλοντικά έτσι και δεις σχολιο με υπογραφή καβουρας δικό μου θα ναι.
Στη δικιά μου "τρελίτσα" τώρα:
Εφτιαξα κι εγώ  τελευταία ενα μπλογκ όπου βάζω τα σκιτσάκια μου.
Συνήθως είναι σχόλια πάνω στην πολιτική,   εκπαιδευτική, αθλητική κλπ επικαιρότητα.
Κάθε Κυριακή βάζω και κάτι "θρησκευτικού" - τρομάρα μου- περιεχομένου.
Είναι κυρίως συνθέσεις από  διάφορες  εικόνες  άλλων,.
 Εγώ βάζω την ιδέα, τις "πειράζω" , τις ταιριάζω στο κάδρο ( ειναι πάντα περισσότερες από μια) και βάζω και τα λόγια.
 Καβουροζούμι λέγεται το μπλογκ και ειναι στη διευθυνση               http://kavouras12.blogspot.com/


Το γελιο δεν είναι πάντα   το ζητούμενο, ειναι και  όλο και πιο δυσκολο άλλωστε, αλλά και με το χαμόγελο ικανοποιημένος ειμαι.Ετσι κι αλλιώς περισσευει γύρω μας  το καραγκιοζιλίκι ( που δεν προσφέρεται για χιούμορ).
Περιμένω σχόλια
Καλή αντάμωση
Βαγγέλης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου