δημοσιεύεται στην
"ΠΡΩΙΝΗ" [*]
Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟΝ ΤΖΑΒΑΡΑ ΠΟΥ ΑΛΛΑ ΛΕΕΙ
ΤΟ ΣΤΟΜΑ ΤΟΥ ΚΙ ΑΛΛΟ Η ΚΑΡΔΙΑ ΤΟΥ
Αποδεκτό από όλους είναι ότι το άρθρο
του Κώστα Τζαβάρα «Είναι ο πολιτισμός ηλίθιε» για τα ανήμερα θεριά, τις ανεμογεννήτριες στα ιστορικά και ιερά βουνά
της περιοχής μας ήταν καταπληκτικό, ένας διθύραμβος για το Αθάνατο Ελληνικό Πνεύμα
και ένα ανελέητο κατηγορώ για την πολιτισμική και πνευματική ένδεια.
Παρά ταύτα είναι λειψό και δεν αποδίδει τα Καίσαρος τω Καίσαρι και τα του Θεού
τω Θεώ.
Βεβαίως
«...κάθε προσπάθεια
ανάπτυξης της χώρας θα έπρεπε να περνάει από την αξιοποίηση του ανεξάντλητου
πολιτισμικού αποθέματός της…» όπως τονίζει, αλλά ετούτη την έρμη χώρα ποιοι την
κυβερνούσαν όλα αυτά τα χρόνια, μετά τον Πόλεμο
και πώς προσπάθησαν; Μήπως ισοσκελίζεται όλη αυτή η περίοδος με τα 4
χρόνια της Αριστεράς και μάλιστα στην πιο κρίσιμη περίοδο της νεότερης
ελληνικής ιστορίας;
Λίαν επιτυχώς στηλιτεύει τα «κάποια ετερόκλητα κοινωνικά στοιχεία που
μεταπολεμικά και μεταδικτατορικά (1974), με τη βοήθεια κυρίως του πελατειακού
κράτους, πέτυχαν να κυριαρχήσουν στο οικονομικό πεδίο του τόπου». Εκείνο το
πελατειακό κράτος που δικαίως καταγγέλλει, ποιος το έκτισε; Η Δεξιά δεν το
οικοδόμησε με νόμιμα και παράνομα μέσα και σε αυτό στηρίχτηκε και στηρίζεται;
Δεν είναι έτσι κύριε Τζαβάρα;
Κι αμέσως παρακάτω τα ονοματίζει και τα σταμπάρει χαρακτηρίζοντάς τα ως: «Ένα σωστό κοινωνικό συνονθύλευμα: πελατείες, κλίκες, μαυραγορίτες, μαφίες, δοσίλογοι, συγγενολόγια, σπείρες, φατρίες, βρήκε έτσι ασφαλές «καταφύγιο» στη λεγόμενη ελληνική πλουτοκρατία».
Γιατί κ. Τζαβάρα δεν λες τα σύκα-σύκα και αποφεύγεις, έξυπνα ομολογώ, την σκάφη; Αυτό το συνονθύλευμα, η πλουτοκρατία δεν είναι τέκνα της Δεξιάς; Αυτοί οι δοσίλογοι, οι μαυραγορίτες και λοιπά αποβράσματα δεν στελέχωσαν επίσημα με τη βούλα της Δεξιάς το ελληνικό κράτος μετά τον Πόλεμο; Από τους άλλους, τα τέκνα της Οργής & της Ανάγκης η αφρόκρεμα της κοινωνίας και όχι η πλουτοκρατία που ονομάζεις, οι περισσότεροι σάπισαν στις φυλακές και στα Μακρονήσια και λίγοι μετρημένοι εκδιώχθηκαν βιαίως για άλλες πολιτείες. Μια χούφτα απ’ αυτούς κατάφερε και σαλπάρισε με το θρυλικό «ΜΑΤΑΡΟΑ», όπως ο Καστοριάδης και ο Αξελός που επικαλείσαι. Όμως τεχνηέντως δεν αναφέρεις την όλη του κοσμοθεωρία περί τον Μαρξισμό - Φροϋδισμό και ότι υπάρχει θανατική του καταδίκη από το κράτος της δεξιάς!
Ο κ. Τζαβάρας σε όλα αυτά δεν αναφέρθηκε καθόλου, και μάσησε τα λόγια του, αλλά θα μου πείτε πώς μπορούσε να το κάνει όταν με αυτό τον τρόπο θα καταφερόταν, κατά της παράταξης, κοινώς θα έφτυνε εκεί που τόσα χρόνια υπηρετεί;
Εκτός εάν αυτή η παράταξη, που τώρα έχει ντυθεί με τα ρούχα του νεοφιλελευθερισμού δεν έχει καμία σχέση με την περιβόητη Δεξιά. Τότε πάω πάσο με φουλ.....
Κι αμέσως παρακάτω τα ονοματίζει και τα σταμπάρει χαρακτηρίζοντάς τα ως: «Ένα σωστό κοινωνικό συνονθύλευμα: πελατείες, κλίκες, μαυραγορίτες, μαφίες, δοσίλογοι, συγγενολόγια, σπείρες, φατρίες, βρήκε έτσι ασφαλές «καταφύγιο» στη λεγόμενη ελληνική πλουτοκρατία».
Γιατί κ. Τζαβάρα δεν λες τα σύκα-σύκα και αποφεύγεις, έξυπνα ομολογώ, την σκάφη; Αυτό το συνονθύλευμα, η πλουτοκρατία δεν είναι τέκνα της Δεξιάς; Αυτοί οι δοσίλογοι, οι μαυραγορίτες και λοιπά αποβράσματα δεν στελέχωσαν επίσημα με τη βούλα της Δεξιάς το ελληνικό κράτος μετά τον Πόλεμο; Από τους άλλους, τα τέκνα της Οργής & της Ανάγκης η αφρόκρεμα της κοινωνίας και όχι η πλουτοκρατία που ονομάζεις, οι περισσότεροι σάπισαν στις φυλακές και στα Μακρονήσια και λίγοι μετρημένοι εκδιώχθηκαν βιαίως για άλλες πολιτείες. Μια χούφτα απ’ αυτούς κατάφερε και σαλπάρισε με το θρυλικό «ΜΑΤΑΡΟΑ», όπως ο Καστοριάδης και ο Αξελός που επικαλείσαι. Όμως τεχνηέντως δεν αναφέρεις την όλη του κοσμοθεωρία περί τον Μαρξισμό - Φροϋδισμό και ότι υπάρχει θανατική του καταδίκη από το κράτος της δεξιάς!
Ο κ. Τζαβάρας σε όλα αυτά δεν αναφέρθηκε καθόλου, και μάσησε τα λόγια του, αλλά θα μου πείτε πώς μπορούσε να το κάνει όταν με αυτό τον τρόπο θα καταφερόταν, κατά της παράταξης, κοινώς θα έφτυνε εκεί που τόσα χρόνια υπηρετεί;
Εκτός εάν αυτή η παράταξη, που τώρα έχει ντυθεί με τα ρούχα του νεοφιλελευθερισμού δεν έχει καμία σχέση με την περιβόητη Δεξιά. Τότε πάω πάσο με φουλ.....
Κρίμα, πολύ κρίμα που ο Τζαβάρας είδε το φως το
αληθινό και ανέκυψε [1]
δίπλα στον τσεκουράτο Βορίδη.
[1] Βεβαίως ο Κώστας Τζαβάρας είναι άριστος νομικός και τέρας μορφώσεως και δεν έγινε βουλευτής ως «γαλαζοαίματος». Υπόψη δε ότι στα χρόνια των μεταπτυχιακών του στο Παρίσι ήταν Ρηγάς. Πώς έγινε το δεξί χέρι του Σαμαρά, μόνο αυτός το ξέρει.
[1] Βεβαίως ο Κώστας Τζαβάρας είναι άριστος νομικός και τέρας μορφώσεως και δεν έγινε βουλευτής ως «γαλαζοαίματος». Υπόψη δε ότι στα χρόνια των μεταπτυχιακών του στο Παρίσι ήταν Ρηγάς. Πώς έγινε το δεξί χέρι του Σαμαρά, μόνο αυτός το ξέρει.
Να δούμε όμως εάν και τι θα απαντήσει ο Τζαβάρας γιατί μια φορά στο πνευματικό κέντρο της Ζαχάρως προσκεκλημένος του Δημάρχου, σε μια μου ερώτηση γιατί δεν λέει την πραγματική αλήθεια, για τον Καγιάφα και τον Κυπαρισσιακό ο λόγος, για τον οποίο αργότερα έκανε σχετική κωλοτούμπα, όχι μόνο δεν απάντησε, αλλά προκλητικά αποχώρησε μαζί με εκείνον τον αλησμόνητο δεινό πολιτευτή της Ν.Δ, τον Βλα(γ)κούλη.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου