theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 6 Ιουνίου 2022

Η Α-ΚΑΚΙΑ!!!!

 

Η αγαπημένη μου ΑΚΑΚΙΑ

"έργο των χειρών μου"!!!...

Σωτήρης Σωτηρόπουλος

Η ανθισμένη ακακία που βλέπετε (είναι ακριβώς απέναντι από το παλιό "καμίνι του Μπάλα", στην 111ΕΟ λίγο πριν μπούμε στη "Αγορά" της Δίβρης) έχει μια μικρή ιστορία.

Την φύτεψα εγώ μαζί με τον φίλο και συμμαθητή μου Στεφανή Πέτρου (Τσέλιγκα), που δυστυχώς έφυγε πολύ νέος, το καλοκαίρι του 1955, όταν πήραμε το απολυτήριο του Δημοτικού.

Όλη η δενδροστοιχία Ακακιών που υπάρχει σήμερα από τα "Καμίνια του Βουπ" μέχρι την βρύση του "Κάτω Γαβροβίκου" φυτεύτηκε τότε από τους μαθητές του Δημοτικού Σχολείου ΔΙΒΡΗΣ με την (υποχρεωτική) εντολή του φωτισμένου δασκάλου μας αείμνηστου ΝΙΚΟΥ Β. ΑΝΑΣΤΟΠΟΥΛΟΥ (που αργότερα το 1994 μας άφησε το μνημειώδες έργο του "Η ΔΙΒΡΗ ΗΛΕΊΑΣ ΣΤΟ ΔΙΆΒΑ ΤΩΝ ΑΙΏΝΩΝ").

Μας προέτρεψε τότε ο δάσκαλός μας, κάθε μαθητής να φυτέψει τη δική του ακακία και θα έχει την υποχρέωση να την ποτίζει κάθε μέρα όλο το καλοκαίρι...

Όπερ και εγένετο.

Εγώ μαζί με τον φίλο μου Στεφανή φυτέψαμε την εικονιζόμενη ακακία, την ποτίζαμε συνεχώς, και νάτη τώρα όρθια και καμαρωτή μετά 67 χρόνια!!...

Σκέπτομαι να της βάλω και ΤΙΜΗΤΙΚΉ ταμπελίτσα, έτσι ως ενθύμημα...



Υ. Γ.1. Μια άλλη δενδροστοιχία από πλατάνια από την "Αγορά" μέχρι τη βρύση "Μοριος", είχε φυτέψει ο "Σύνδεσμος Φιλοπροόδων Νέων Δίβρης" το 1935 με πρόεδρο τον Νίκο Γ. Σωτηρόπουλο που εν πολλοίς υπάρχει μέχρι τώρα ....
Υ. Γ. 2. Και ως ΕΠΙΜΥΘΙΟΝ
-Τέτοιους δασκάλους είχαμε τότε
-Τέτοιοι μαθητές υπήρχαν τότε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου