theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Πέμπτη 15 Μαΐου 2014

Ο ΓΈΡΟΣ ΚΑΙ Η Κ. ΥΠΟΨΗΦΙΑ...

Η νεαρή κυρία, υποψήφια δημοτικός σύμβουλος και πολλά υποσχόμενη στα πράγματα της Ζαχάρως, χωρίς βεβαίως καμία πολιτική ..υποδομή, όπως δυστυχώς οι περισσότεροι ....συνυποψήφιοι της, συναντιέται με ένα γέρο.  Ο γέρος κοτσονάτος με μάτια πίσω από τα γυαλάκια του να παίζουν περιπαιχτικά. Δεν χάνει ευκαιρία η κοπελιά και μάτς μουτσ σταυρωτά και στα δύο μάγουλα του γέρου. .

: Καλά ρε κορίτσι αρραβωνιαστικός σου είμαι;
: Όχι ρε μπάρμπα, να είμαι υποψήφια και είμαι μέσα στα πράγματα, όλους τους ξέρω, τους γιατρούς, τους φαρμακοποιούς και όλους τους από πάνω. Ότι θέλεις εγώ είμαι εδώ..
: Να σου πω τσούπα μου, εγώ τα φάρμακα της γριάς τα παίρνω ντούκα και κανείς δεν μου τα δίνει έτσι, οπότε..
Και κόκκαλο η κυρία! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου