theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 4 Οκτωβρίου 2019

ΤΟ ΣΥΝΘΗΜΑ ΣΤΑ ΙΑΜΑΤΙΚΑ ΛΟΥΤΡΑ

       Στην πρόσφατη επίσκεψη του υπουργού Τουρισμού κ. Θεοχάρη στον Καϊάφα, το πρώτο ραντεβού ήταν μπροστά στα Λουτρά. Έτσι λοιπόν εκεί μαζεύτηκαν όλοι, θεσμικά πρόσωπα [Περιφέρεια, Δήμος] δημοσιογράφοι των τοπικών Μ.Μ.Ε. οπωσούν λιβανιστές και αρκετοί ....παρατρεχάμενοι. Κι εγώ από τους πρώτους-πρώτους. Εκεί λοιπόν μπροστά στον προαύλιο χώρο, στο δάπεδο ήταν γραμμένο  ήταν ένα σύνθημα με κόκκινα γράμματα ( με τι άλλο;) ανυπόγραφο. Όμως ήταν γραμμένο με ατσούμπαλο  τρόπο, που ήταν δύσκολο, αν όχι αδύνατο να το διαβάσεις. Έπιανε από την μια μεριά έως την άλλη με τα γράμματα τόσο μεγάλα που η ματιά δεν έπιανε ολόκληρη τη λέξη. Το μερικό έκρυβε το όλον. Σαν να είσαι κάτω από ένα δένδρο οπότε δεν βλέπεις καν το δάσος. 


Εκεί που το κοίταζα και το φωτογράφιζα, ένας γνωστός υπάλληλος μου είπε τα εξής:
   : Αυτός που το έγραψε πρέπει να ήταν ή βλάκας ή πρωτάρης
   : Γιατί του λέω που το στηρίζεις;
   : Όπως βλέπεις ολόκληρη λέξη δεν μπορείς να τη διαβάσεις, πρέπει να πας από πάνω και να συλλαβίσεις γράμμα-γράμμα. Γιατί δεν έφτιαχνε ένα πανό, που θα έκανε αίσθηση;
      :  Καλά λες συμφώνησα. 
    Πάντως εγώ το διάβασα με αρκετή προσπάθεια:
 " Ο ΚΑΪΑΦΣ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΛΑΟ
ΕΞΩ ΟΙ ΝΤΑΒΑΤΖΙΔΕΣ ΑΠΌ ΤΟΝ ΚΑΪΑΦΑ"
      Κάτι μου θυμίζει αλλά το αφήνω...ασχολίαστο.
     Έτερον εκάτερον. Σκέφτηκα γιατί  αυτό το πανό δεν το κάναμε εγώ με τον κουμπαράκο. Σίγουρα θα γράφαμε κάπως έτσι:
"Ο ΡΟΓΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΪΑΦΑ ΠΟΥ ΠΕΘΑΙΝΕΙ: 
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΑΝΑΒΟΛΗ"

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου