theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019

ΑΥΤΟΚΤΌΝΗΣΕ Ο ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ....

ΑΝΤΩΝΗ ΣΤΟ ΚΑΛΟ!!! 
ΗΣΟΥΝΑ ΠΡΩΤΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΚΑΙ ΈΤΣΙ ΕΦΥΓΕΣ.....ΑΤΟΦΙΟΣ ΚΑΙ ΟΡΘΙΟΣ!!!                                              


Σήμερα έμαθα το κακό(;) μαντάτο. Με το που είδα τον τίτλο
ΑΥΤΟΚΤΌΝΗΣΕ Ο ΑΝΤΙΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ 
ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ... 
αμέσως πήγε το μυαλό μου στον ΑΝΤΩΝΗ ΛΙΟΓΑ
    Ήταν ο εισαγγελέας, ο φιλαράκος που πολλάκις κάναμε μπάνιο στο Γιαννιτσοχώρι και καμιά φορά πίναμε και τα τσιπουράκια στην καντίνα του Τσίλη.
  Τον γνώρισα πέρυσι και αμέσως μου έκανε  μεγάλη εντύπωση η απέριττη απλότητά του και το ζωντανό, πλατύ του χαμόγελο.       Μάλιστα του αφιέρωσα και δυο αναρτήσεις μια και κάνοντας μπάνιο μου έδωσε μια μικρή συνέντευξη [κλικ ΕΔΩ,ΕΔΩ]
    Εφέτος δε το καλοκαίρι, μου είπε τα δυσάρεστα, ότι δεν είναι καθόλου καλά και ότι έχει διαγνωσθεί   καρκίνος. Τον θυμάμαι που τα έλεγε με εκείνο το ωραίο φυσικό χαμόγελο! 
   Πριν μερικές μέρες τον επισκέφτηκα στον "Άγιο Σάββα" και το μόνο που μου είπε ήταν:  "Θοδωρή είμαι χάλια, να με θυμάστε" και πάλι με το αξέχαστο χαμόγελό του! 
Χθες το απόγευμα που ξαναπήγα, είχε φύγει .....
  Ναι το τελευταίο διάβημα δεν ήταν απονενοημένο, ήταν το κουδούνι που χτύπησε από την έδρα της ζωής δυνατά και θαρραλέα! [1]

[1] Ο Πίνδαρος πριν πεθάνει το 442, έστειλε αγγελιοφόρο στην Αίγυπτο να ρωτήσει τον Θεό Άμμωνα, ποιο ήταν το καλύτερο πράγμα στη ζωή και εκείνος του απάντησε: ο θάνατος! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου