theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 17 Σεπτεμβρίου 2021

Η ανταπάντηση του Σωτηρόπουλου στον Μητροπολίτη Γερμανό

 Ήρθε η ώρα ΓΙΑ ΤΑ ΣΠΟΥΔΑΊΑ,

από μένα σε Επιστολή μου που θα διαβάσετε παρακάτω, για την ΑΠΟΚΑΤΆΣΤΑΣΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΛΉΨΕΏΣ μου... (και βεβαίως έπεται συνέχεια για τα ακόμη ΣΠΟΥΔΑΙΌΤΕΡΑ, δηλ τα τραγικά συμβάντα προ 40 ετών)
Ερεβώδης και άθλια ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΆ της εφημερίδας "ΠΑΤΡΙΣ" Πύργου...
Ενώ δημοσίευσε τον λίβελο του Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανού κατά του προσώπου μου (και μάλιστα διέθεσε 8στηλο στην πρώτη σελίδα και ολόκληρη την 6η σελίδα!!! βλ
φωτογραφίες), αρνήθηκε να δημοσιεύσει (περίμενα ΣΉΜΕΡΑ) την δική μου Επιστολή, παραβαίνοντας όλους τους κανόνες της Ελευθεροτυπίας και δημοσιογραφικής Δεοντολογίας!....
Κοντολογίς.
Όπως είναι γνωστόν πριν λίγες μέρες, δημοσίευσα στην προσωπική μου σελίδα, κείμενο με τίτλο:
"Σαράντα χρόνια κρατά το
ΜΥΣΤΉΡΙΟ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ του μακαριστού ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ ΗΛΕΙΑΣ ΑΘΑΝΑΣΊΟΥ"
Το οποίο έστειλα και σε όλα τα έντυπα και ηλεκτρονικά ΜΜΕ του Νομού και τρία αθηναϊκά, εκφράζοντας κάποιες σκέψεις μου για τον παράδοξο αυτό θάνατο που συνέβη πριν 40 χρόνια.
Αμέσως και κατά περίεργο τρόπο, το δικό μου κείμενο αυτούσιο δημοσιεύει αυθημερόν (sic!) η ηλεκτρονική εφημερίδα "Patrisnews" (όχι η έντυπη έκδοση) και αυτό βέβαια με εξέπληξε, γιατί ο Δημοσιογραφικός οργανισμός του κ. Βαρουξή εδώ και χρόνια μου έχει κηρύξει "εμπάργκο" και δεν δημοσιεύει τίποτα δικό μου (δικαίωμά του βεβαίως). Όμως εμένα μετά αυτή τη άμεση δημοσίευση "με φάγανε τα φίδια" και περίμενα την εξέλιξη... Που ως εκ θαύματος, ήρθε μετά δύο ημέρες!!...
Όπως θα δείτε στην Επιστολή παρακάτω, σε δύο ημέρες ο πάντα πολυγραφότατος Μητροπολίτης Ηλείας (που "δεν σηκώνει μύγα το σπαθί του") κ. Γερμανός έδωσε απάντηση (και μάλιστα με πρωτοσέλιδο και ολοσέλιδο παρακαλώ) όχι στην ηλεκτρονική "Patrisnews" αλλά στην μεγάλης κυκλοφορίας έντυπη "ΠΑΤΡΙΣ", όπου με "λούζει" πατόκορφα, με ένα πρωτοφανή λίβελο ξεκινώντας ακριβώς έτσι:
"Έδιάβασα σήμερα στήν ΠΑΤΡΙΣ σελίδα 2 καί στή Στήλη ΠΑΤΡΙΣ ΣΧΟΛΙΑ, δύο σχόλια αναφερόμενα είς τά 40 χρόνια από τόν θάνατον τού αειμνήστου Μητροπολίτου “Ηλείας κυρού ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ τού Ήλείου, πού αναφέρονται σε ανάλογο σχολιασμό γνωστού Διβριώτη ίατρού, μέ έντονη όχι ιατρική αλλά κομματική δραστηριότητα στήν Περιοχή, ή όποία κατά. τήν άποψί μου δέν την ωφέλησε...." (σ. ακριβώς η σύνταξη και η ορθογραφία του)
Και το ακόμη χειρότερο που διέπραξε η εφημερίδα. Ενώ δημοσιεύει με τον εκκωφαντικό αυτό τρόπο την Επιστολή που βλέπετε στη φωτογραφία, δεν δημοσιεύει την προηγηθείσα δική μου στην έντυπη έκδοση, για να ξέρει ο αναγνώστης σε τι απαντά ο Δεσπότης (!!!).... Εδώ είναι η αθλιότητα και ο ξεπεσμός μιας πάλαι ποτέ σπουδαίας και σοβαρής εφημερίδας....
Και επειδή την έντυπη "ΠΑΤΡΙΔΑ" διαβάζει πολύς κόσμος (που δεν παρακολουθεί ίντερνετ) έπεσε από τα σύννεφα και με ρωτούσαν στο τηλέφωνο και κάποιοι στο fb "καλά εσύ τι του έγραψες του Δεσπότη και εκείνος απαντά έτσι" ;;
Και τώρα, να μη κουράζω άλλο γιατί προφανώς έχετε μπερδευτεί από την άθλια μεθόδευση της "ΠΑΤΡΊΔΑΣ", παραθέτω την Επιστολή που έστειλα, όχι για να απαντήσω στα επιχειρήματα και τα "ντοκουμέντα" του κ. Γερμανού, αλλά να ζητήσω να ΑΝΑΚΑΛΕΣΕΙ τα λίαν απαξιωτικά και συκοφαντικά που έγραψε για μένα, με απρόκλητη ΠΡΟΣΩΠΙΚΉ ΕΠΙΘΕΣΗ....
Διαβάστε
Την ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΠΟΥ ΕΣΤΕΙΛΑ χθές ΣΤΗΝ "ΠΑΤΡΊΔΑ" για ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΕΊ:
Τίτλος:
"Ο προ 40 ετιας ΘΆΝΑΤΟΣ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΎ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ και η προσωπική επίθεση του σημερινού...."
Κείμενο:
"Όχι μόνον δεν λύθηκε το μυστήριο του ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΜΑΚΑΡΙΣΤΟΎ ΜΗΤΡΟΠΟΛΊΤΗ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ με την μακροσκελή Επιστολή-απάντηση του νυν Μητροπολίτη Ηλείας κ. Γερμανού αλλά αντ' αυτού, έγινε προσωπική επίθεση...
Γράφει (χωρίς να απαντά στον κ. Γερμανό) ο Σωτ. Χ. Σωτηρόπουλος*
"Και οι λίθοι κεκράξονται", όντως...
Η πρώτη σε κυκλοφορία εφημερίδα της Ηλείας "ΠΑΤΡΙΣ" Πύργου μας υπενθύμισε σε σχόλια, τον προ 40 ετών θάνατο του τότε Μητροπολίτη Ηλείας μακαριστού Αθανασίου (Βασιλόπουλου)....
Επειδή την εποχή εκείνη ήμουν εκδότης του περιοδικού "Δίβρη" (και ως εν δυνάμει δημοσιογραφών) έμαθα κι εγώ μύρια όσα λέγονταν ως φήμες γύρω από τον αιφνίδιο θάνατο του μακαριστού Αθανασίου (και μάλιστα γράφτηκαν σε μερικά έντυπα της εποχής), εγώ σεβόμενος την υγιή δημοσιογραφία και δεοντολογία, τότε δεν έγραψα κάτι. Επειδή πέρασαν 40 χρόνια δημοσίευσα στην προσωπική μου σελίδα (fb) και έστειλα στα ΜΜΕ κάποιες σκέψεις μου και ερωτηματικά γύρω από τον περίεργο αυτό θάνατο και την ακόμη πιο περίεργη ταφή του Αθανασίου, χωρίς να παίρνω θέση και χωρίς να πω λεπτομέρειες που γνωρίζω. Αντίθετα εξεθείασα το κοινωνικό του έργο που συνέχισε ο σημερινός Μητροπολίτης... Ούτε έγραψα κάτι το μεμπτόν για τον σημερινό Μητροπολίτη κ. Γερμανό.
Περιέργως, η εφημερίδα "ΠΑΤΡΙΣ" που σπανιότητα φιλοξενεί δικά μου κείμενα έσπευσε να δημοσιεύσει αυτό που έγραψα (το "περιέργως" θα το εξηγήσω προσεχώς)...
Και σήμερα βλέπουμε να βγαίνει "λάβρος" ο σεβ Μητροπολίτης κ. Γερμανός σε μια μακροσκελέστατη Επιστολή του να πει τη δική του αλήθεια και εκδοχή με λεπτομέρειες, ως "γνωρίζων άριστα" τις πραγματικές -όπως λέει- συνθήκες του θανάτου του μακαριστού Αθανασίου. Ως εδώ καλά κάνει και αποκαθιστά -εκ καθήκοντος και θέσεως- τις άσχημες φήμες της εποχής εκείνης.
Και βεβαίως δεν έχω καμία, μα καμία διάθεση να ξεκινήσω και πάλι αντιδικία με τον σημερινό Δεσπότη Ηλείας (αρκετά κράτησε περίπου 7 χρόνια η ταλαιπωρία μου με τις υπερείκοσι (20) Μηνύσεις και Αγωγές που μου έκανε που ευτυχώς στο τέλος "λύθηκαν με ειρηνικό τρόπο", όπως λέει σε δικόγραφο που έχω στην κατοχή μου), δεν θα είχα λοιπόν καμία όρεξη να ξεκινήσει ένα νέο "γαϊτανάκι" αντιπαραθέσεων και στείρων αντιδικιών. Όμως η Επιστολή-απάντηση του κ. Γερμανού είναι λίαν απαξιωτική για το πρόσωπο μου, θίγοντας άμεσα την ιατρική μου ιδιότητα ως και το πολιτικό μου υπόβαθρο, αλλά και την δημόσια εικόνα μου, λέγοντας διάφορα ηχηρά π.χ. γράφει "μέ έντονη όχι ιατρική αλλά κομματική δραστηριότητα στήν Περιοχή, ή όποία κατά. τήν άποψί μου δέν την ωφέλησε κλπ" (σ. προφανώς δεν έμαθε ότι από το 1991, είμαι απολύτως εκτός κομματικών τειχών και ότι προσφέρω ανιδιοτελώς επί 45 χρόνια τις παιδιατρικές μου υπηρεσίες στη περιοχή μου. Ας είναι...), αλλά ρωτώ "κομματική δραστηριότητα" έναντι ποίου; Του ιδίου; ή του αποθανόντος Ιεράρχου; Δεν κατάλαβα...
Έτσι αυτή τη στιγμή, ενώ θα είχα να πω πολλά επί των πραγματικών γεγονότων (και αμείλικτα ερωτήματα) που μου έχουν εμπιστευτεί αξιόπιστοι και σοβαροί άνθρωποι που έζησαν το όλο θέμα (και από μέσα) δεν θα το κάνω....
Έτσι παρακαλώ τον σημερινό Μητροπολίτη Ηλείας, να ανακαλέσει αυτά τα απαξιωτικά που γράφει για το άτομο μου και τότε με καλή προαίρεση και δημοσιογραφική συνέπεια θα μαθευτεί η αλήθεια γύρω από το επίμαχο θέμα, με τον επιβαλλόμενο σεβασμό....
Περιμένω ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ της τιμής, της υπολήψεώς μου και της δημόσιας εικόνας του προσώπου μου. Το ελπίζω. Διαφορετικά, θα είμαι πολύ-πολύ προσεκτικός στις κινήσεις μου!.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Παρακαλώ τις εφημερίδες και τα ηλεκτρονικά ΜΜΕ που δημοσίευσαν την Επιστολή-απάντηση του Μητροπολίτη Ηλείας (κυρίως την "ΠΑΤΡΊΔΑ" αλλά και άλλες), να δημοσιεύουν με τα ίδια τυπογραφικά στοιχεία και στην ίδια θέση και την δική μου παρούσα Επιστολή, για την ισότητα των "όπλων", διατρανώνοντας την πίστη τους στην ελευθεροτυπία και την Δεοντολογία....
*Γιατρός, πρόεδρος της Κίνησης Πολιτών "ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΈΝΩΣΗ ΑΝΑΔΗΜΙΟΥΡΓΊΑΣ"
Υ.Γ. Έχω παράπονο γιατί κανένα έντυπο ή ηλεκτρονικό ΜΜΕ του Νομού (εκτός από το ιστορικό πόρταλ Skalistiri και το ευχαριστώ) ουδείς ασχολήθηκε με το δικό μου κείμενο και τα εν αυτώ διαλαμβανόμενα.
Δεν με πειράζει. Ίσως κι αυτά τα ΜΜΕ να μη θέλουν να θίξουν πρόσωπα και πράγματα , ενώ γνωρίζουν πολλά....
Να δω όμως, θα ευσισθητοποιηθουν τώρα, για την άθλια δημοσιογραφική στάση της συναδέλφου των "ΠΑΤΡΙΣ" που φιλοξένησε τον λίβελο του Δεσπότη εναντίον μου....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου