theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Δευτέρα 20 Σεπτεμβρίου 2021

Ο ΤΣΟΠΑΝΑΚΟΣ ΑΠΌ ΤΟ ΜΠΑΓΚΛΑΝΤΕΣ

 

Στην ωραία μας επίσκεψη στο Κλειδί με τον Αρφάνη, τον λεβέντη και τον παραλίγο καραμουστακλή, συναντήσαμε και τον τσοπανάκο στα πρόβατα του άλλου Αρφάνη, του Δημήτρη. Ήταν ένα μικρό παιδί από το Μπαγκλαντές,  γλυκύτατο, όλο γέλιο και χαρά, να το πιείς στο ποτήρι.
  Εγώ τέτοιο χαμόγελο δεν έχω ποτέ μου συναντήσει. Και να σκεφτείτε εμείς στα προηγμένα κράτη είμαστε όλοι μουρτζούφληδες και δεν γελάμε ποτέ έτσι πηγαία!!! 
  Με τα παιδιά από το Μπαγκλαντές έχω εμπειρία, καθότι σε πολλές πολυκατοικίες έχουν αναλάβει αποκλειστικά την καθαριότητα μέσω γραφείων. Τρέχουν πολλές ώρες και σε διάφορες περιοχές για το μεροκάματο, και τι μεροκάματο; Ψίχουλα!!!  Αλλά το χαμόγελο, η ευδιαθεσία και η χαρά δεν τους λείπει ποτέ.
    Την  πολυκατοικία, που διαμένω στην Αθήνα καθαρίζει  
ο φίλος μου ο Μεντίνα (σημαίνει προφήτης) επί πολλά χρόνια, αφού έχει πάρει και μηχανάκι, που φορτώνει τα καθαριστικά εργαλεία του και γυρίζει όλη την πόλη. Επειδή κάπου-κάπου, κυρίως στις γιορτές, του δίνω κάτι τι, μου κάνει τεμενάδες που λένε και πάντα με ρωτά εάν έχω κάτι να κάνει στο σπίτι. Πάντα με το γέλιο και την ευτυχία να λάμπει!
Καμαρώστε τον τσοπανάκο:



 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου