theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 6 Ιανουαρίου 2021

ΒΑΣΑΝΑ ΠΙΚΡΕΣ ΚΑΙ ΚΑΗΜΟΥΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΑ ΘΑΨΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΝΔΡΑΒΙΔΑ ΣΕ ΜΠΑΞΕ ΠΗΓΑΙΝΕ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΡΑΞΕΙΣ

Κι είπαν κι εσυμβούλεψαν
τους ότι ένι η Ανδραβίδα
η χώρα η λαμπρότερη στον
κάμπο του Μορέως”
ΧΡΟΝΙΚΟ ΤΟΥ ΜΟΡΕΩΣ  13ος-14ος αιώνας

     Η Ανδραβίδα είναι το μέρος που  πρωτοδιορίσθηκα και υπηρέτησα επί εφτά ολόκληρα χρόνια, τα πιο ωραία, μεστά και έντονα χρόνια μου, από τα 31 έως τα 38 [Νοέμβριος 84 - Μάϊος 91]. Έζησα έντονα και αναμίχτηκα με κάθε καρυδιάς καρύδι και έκανα πολλούς και καλούς φίλους, όχι μόνο λόγω δουλειάς μου  αλλά κυρίως επειδή σχετίστηκα με όλα τα κοινωνικά και άλλα γεγονότα της εποχής. Για όλα αυτά είμαι υπερήφανος και έμπλεος από μεγάλες και απίθανες αναμνήσεις, πρωτόγνωρες και ιδιαίτερες εμπειρίες, που έντονα με σημάδεψαν.
  Έτσι η Ανδραβίδα είναι η δεύτερη πατρίδα μου, οπότε της χρωστάω πολλά. Αλλά κι αυτή όμως μου χρωστάει...
   Πέρυσι δε υπολόγιζα [κλικ ΕΔΩ] ότι μέχρι το καλοκαίρι θα εξέδιδα το βιβλίο  Στουφ:  Ανδραβίς & Ανδραβιδαραίοι", να όμως που η μεγάλη ιστορία με τον κορινωϊό, τα έφερε όλα τούμπα. Που θα πάει όμως θα περάσει, και η υπόσχεση θα εκπληρωθεί εξάπαντος. 
   Πάντως στους τόσο αγαπητούς και αξέχαστους φίλους Ανδραβιδαραίους εύχομαι μέσα από την καρδιά μου 
ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ & ΤΟ 2021 ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΕΡΕΙ ΧΑΡΑ ΚΑΙ ΕΥΤΥΧΙΑ  
& τους αφιερώνω το παρακάτω άσμα:


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου