theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 28 Ιουλίου 2023

ΠΑΡΕ ΤΟ ΤΡΕΝΟ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΜΕΝΩ

    Αύριο στις 8μ.μ. στην  Ανδραβίδα, που κάποτε  ήταν  η χώρα η λαμπρότερη στον κάμπο του Μορέως,  γίνεται η παρουσίαση του βιβλίου μου [1]

"ΣΤΟΥΦ ΑΝΔΡΑΒΙΣ & ΑΝΔΡΑΒΙΔΑΡΑΙΟΙ"

     Επειδή αυτό το βιβλίο με τις τόσες αναμνήσεις,  και τις ευτράπελες, καμιά φορά περιπαικτικές  αναφορές είναι προβολή ενός μεγάλου κομματιού της ψυχής μου, διανθισμένη με απέραντη, τρυφερή νοσταλγία και άδολη αγάπη, με την έκδοσή  του εκπληρώνω μια υπόσχεση καρδίας και περισσότερο μια τιμή σε όλους τους φίλους εκείνης της γεμάτης εποχής, ου δυστυχώς πολλοί μας έχουν αποχαιρετήσει..
Όμως περισσότερο τιμώ, φιλώ και μνημονεύω τον αξέχαστο φίλο μου, τον Νικάκη Χολέβα.


         Για αυτό το λόγο σας καλώ ΟΛΕΣ & ΟΛΟΥΣ με την παρουσία σας να  τιμήσετε,  εμένα αλλά περισσότερο αυτούς τους ανθρώπους.
Εντάξει για πολλούς είναι λίγο μακριά, αλλά για όλα υπάρχει μια λύση. Να πάρετε το τρένο και τσακ κατεβαίνετε στον σταθμό, που είναι ο τόπος της εκδήλωσης.

Ε Λ Α Τ Ε  Λ Ο Ι Π Ο Ν,  Σ Α Σ  Π Ε Ρ Ι Μ Ε Ν Ο Υ Μ Ε !!!  

[1] Πολύ σας έχω μπαφιάσει με το βιβλίο και την παρουσίαση, αλλά .....που λέει ο λόγος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου