theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 22 Μαρτίου 2024

ΑΓΙΟΙ ΘΕΟΔΩΡΟΙ [ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΕΙΝΑΙ;]

       Με την ευκαιρία αύριο της γιορτής μου,(1) εύχομαι σε όλους  σας, φίλους, φιλιότσους, κουμπαράκο, κουμπάρους συμπεθέρους, πατριώτες και συγγενείς, όπου γης και πατρίς!!!

Χ Ρ Ο Ν Ι Α Π Ο ΛΛΑ
Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΘΕΜΙΑ
ΝΑ ΧΑΙΡΕΤΑΙ Ο,ΤΙ ΑΓΑΠΑ.

ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΜΕΝΑ Ν΄ ΑΓΑΠΆΤΕ
ΓΙΑΤΙ ΚΙ ΕΓΩ ΣΑΣ ΑΓΑΠΏ!!!

Αποτέλεσμα εικόνας για ΑΝΘΟΔΈΣΜΕς


       Ένα βράδυ έριξα μια ματιά στις αντίστοιχες αναρτήσεις των έξι προηγούμενων χρόνων (2). Κάθε μια έχει τη δική της χάρη μα περισσότερο ξεχώρισα την ανάρτηση του ΄14, όπου η αείμνηστη Κυρά Κατίνα, η μάνα της Λενάκου, τότε οκτώ χρόνια πριν τα εκατοστίσει  σέρνει το χορό. 
[Έφυγε πέρυσι 100 + 2 ετών!!!!] (3)


Εγώ πάντως αναντίρρητα είμαι, με όρισε ο Στρατηλάτης, Άγιος και προστάτης των αλόγων, αφού είμαι γιατρευτής τους 
(1) Οι Άγιοι Θεόδωροι είναι τρεις: ο Στρατηλάτης,ο Τήρων και  ο Στουδίτης. Εγώ είμαι με το Στρατηλάτη γιατί είναι προστάτης των αλόγων και των ιππέων   και ιδρυτής του "Πάσχα των Αλόγων" Εξ αυτού οι εκκλησίες και τα ξωκλήσια τιμούν και τους τρεις και λέγονται Άγιοι Θεόδωροι!
(2) Εγώ τις βρίσκω αρκετά πετυχημένες.κλικ ΕΔΩ   3-3-12 // κλικ εδω 4-3-17 // κλικ ΕΔΩ 19-3-16 //
κλικ ΕΔΩ  10-3-14 // κλικ εδω 23-3-13
(3) Στην κυρά Κατίνα  έχω αφιερώσει πολλές αναρτήσεις, γιατί αν και πλησιάζει τον αιώνα είναι ζωντανός φάρος, η ζωή η ίδια στο ποδήλατο! Ένα άτομο που κατέχεται από μια θέληση για ζωή  με τεράστια αισιοδοξία και χαρά!!!  (κλικ ΕΔΩ). Μια μέρα τι μας είπε γελώντας: Ε..να ζήσω άλλα 10 χρόνια...Εξάλλου προχτές το Σάββατο, μου παρέδωσε το φακελάκι της που περιείχε την ιδιόχειρη καρτούλα με τις ευχές της συν το σεβαστό δωράκι της!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου