theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

ΞΑΠΟΣΤΑΣΑΜΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΞΑΝΑ ΤΡΑΒΆΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ... [Ε]

 ΑΡΓΟΣ & ΑΡΓΕΙΟΙ

    Στον φίλο μας τον Δημητράκη Αραμπατζή, με τα τόσα τσιμπούσια στην οικία του, είχαμε υποσχεθεί  μια εκδρομούλα στο Άργος. Και να που το Σάββατο 3/2/24 ξεκινήσαμε κατά τις 10 μ.μ οι τρείς μας για το Άργος, ο Δημητράκης ο Θύμιος κι εγώ. Κολέγηδες και μόρτες. Δεν πιστεύω να έχει κανείς αντίρρηση;
Αρχικά ποιος ήταν ο λόγος που ο Δημητράκης ήθελε να πάμε στο Άργος και γιατί συνηγόρησα αμέσως με ευχαρίστηση.
  Ο Μήτσος συνεχώς μίλαγε με τα καλύτερα λόγια για την Μαριάννα, τη βαφτιστήρα του, που έχει παντρευτεί στο Άργος και διαμένει εκεί. Για τη δική μου σχέση σας έχω μιλήσει αρκετές φορές σε αυτή την ιστοσελίδα. Πριν 43 χρόνια, 27χρονο μορτάκι, αφού τελείωσα το στρατό και μετά από  ένα μήνα στα Ψαχνά της Χαλκίδας, εγκαταστάθηκα στο Άργος, όπου δούλεψα στο χοιροστάσιο του Βαβούλη στην Ν. Κίο, ως κτηνίατρος. Φυσικά έκανα καλούς κι αξέχαστους φίλους. Οι δυο καλύτεροι έχουν φύγει αλλά με δένουν και άλλοι και άλλα. Μια καλή εικόνα μπορείτε να πάρετε κάνοντας κλικ ΕΔΩ & ΕΔΩ Ακούτε όμως και τη συνέχεια με τις ωραίες  συμπτώσεις που έχουν να κάνουν μ' εμένα και τη  Μαριάννα.
Πέρυσι πριν το καλοκαίρι μετά από ένα τσιμπούσι στου Μήτσου [κλικ ΕΔΩ & ΕΔΩ] δέχομαι ένα τηλέφωνο και μου λέει μια ζεστή, ευγενική γυναικεία φωνή:
  

: Κύριε Κόλλια, είμαι η Μαριάννα η βαφτιστήρα του φίλου σας του Δημήτρη Αραμπατζή…….μου στέλνετε σας παρακαλώ τις φωτογραφίες και τα βίντεο που έχετε με τον νουνό μου.
Οπότε μου έστειλε την ηλεκτρονική της διεύθυνση: 

                       Marianna Vlachandrea Vogkli  (Μαριάννα Βλαχανδρέα Βόγκλη)

 Βλέποντας το Vogkli, επίθετο του άντρα της, αμέσως το μυαλό μου πήγε στον Κώστα στον καλό φίλο από εκείνα τα αλλοτινά χρόνια.  Οπως μου ανήγγειλε μετά σε νέο τηλεφώνημα, πράγματι ήταν νύφη του Κώστα και της Ασπασίας [1] Και μάλιστα ο άντρα της ήταν βαφτιστήρι του μακαριστού Αντρέα Κατσαούνη, πρώτου φίλου μου που ποτέ δεν ξεχνώ το ζεστό, πηγαίο του γέλιο, που πήγαζε από ατόφια καλοσύνη και Δημοκρατικότητα. Ο άλλος λόγος που ήθελα κι εγώ να πάω στο Άργος ήταν ο Ρήγας, το αδέρφι του άλλου μακαριστού πρωτόφιλου, του Γιάννη Ρηγόπουλου, που συνεχίζει την καλλιτεχνική παράδοση, ως ζωγράφος με μεγάλες επιτυχίες.
Βουρ λοιπόν το Σάββατο για το Άργος, όπου κατά το μεσημέρι νάμαστε αλάνια και οι τρείς στην πλατεία. Η Μαριάννα έλειπε με τον άντρα της στη Μακεδονία. Αλλά είχε δώσει το σήμα και στον πεθερό της και στον πατέρα της, κουμπάρο του Μήτσου [2] που κατέφθασαν προς αντάμωση πάραυτα.
      Όλα, πώς περάσαμε και τι είδαμε θα τα δείτε στην σχετική ταινία.
 Πάντως όλα έχουν αλλάξει, ούτε να προσανατολιστώ δεν μπορούσα. Φυσικά άλλη πόλη, άλλοι άνθρωποι, αλλά η ιστορική αύρα και ο χιλιοτραγουδισμένος τόπος του Αγαμέμνονα και της Κλυταιμνήστρας ήταν κυρίαρχα αισθήματα.
  Μετά ροβολήσαμε οι τρείς μας για το θεσπέσιο Ναύπλιο, την πρώτη πρωτεύουσα της χώρας με τον θεόρατο Καποδίστρια. Τα  λέμε πάλι σε άλλη μας ανάρτηση…    

[1] Εκείνα τα χρόνια. η Ασπασία και ο Κώστας ήταν ερωτευμένοι αλλά μεταξύ τους ...μούγκα. Εγώ τους έφερα σε πρώτη επαφή και μετά όλα βρήκαν τον δρόμο τους..
[2] Ο Μήτσος ήταν φίλος του Θοδωρή, πατέρα της Μαριάννας. Μια μέρα ο Θοδωρής του εκμυστηρεύθηκε ότι  ζήτησε μια κοπελιά που αγαπούσε και οι γονείς της αρνήθηκαν. Τότε ο Μήτσος παίρνει μια ανθοδέσμη και γλυκά και τσουπ ένα βράδυ μαζί με τον γαμπρό στο σπίτι. Μπουρ από εδώ μπουρ από εκεί στο τέλος άλλαξαν και δακτυλίδια και Μήτσος κουμπάρος και μετά νουνός της κόρης, της Μαριάννας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου