theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Τετάρτη 3 Απριλίου 2019

χα...χα.ο Πανταζάρας πασάς

    Αναλογίζομαι ότι αν όλα αυτά τα πρωταπριλιάτικα ήταν αληθινά. Εξάλλου τα όρια μεταξύ πραγματικότητας και φαντασίας ή μεταξύ αλήθειας και ψέματος πολλάκις είναι ελάχιστα και δυσδιάκριτα. 
Ας κάνουμε μια τρελή υπόθεση. Εάν όντως υπήρχε  αυτό το τηλέφωνο.
       Τέλος πάντων εγώ θα απαντούσα όπως ο Καραϊσκάκης στον Μαχμούτ πασά που του παράγγειλε να προσκυνήσει, να πάει δηλαδή με το μέρος του:
Αποτέλεσμα εικόνας για «Λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, ρώτησα τον πούτζον μου και μου είπε να μη σε προσκυνήσω».

«Λέγεις να προσκυνήσω. Κι εγώ, πασά μου, 
ρώτησα τον πούτζον μου 
και μου είπε να μη σε προσκυνήσω».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου