theodoroskollias@gmail.com // 6946520823
Aλήθεια ποιος φταίει για την κατάντια της χώρας μας;

Σάββατο 3 Φεβρουαρίου 2024

ΤΡΙΑΝΤΑΦΥΛΛΙΑ :με ενδιαφέρει η ανάπτυξη και προβολή του τόπου μου.

 

Καλημέρα και καλή εβδομάδα με την προτροπή ποτέ να μην εγκαταλείπετε αυτό που θα σας κάνει ευτυχισμένους.

<<Οι κύκλοι είναι για να κλείνουν. Τα καλύτερα είναι για να έρχονται!!>>. Μια εθιμοτυπική επίσκεψη που έκανα στον νέο μας Δήμαρχο και μετά από τον λίγο χρόνο που έμεινα μαζί του, έφυγα με μηνύματα αισιοδοξίας. Έκτος από τις ευχές μου , ως Επίτιμος Πρόεδρος του προσέφερα τις εικονιζόμενες εκδόσεις του Συλλόγου μας, που είχα την επιμέλεια έκδοσης τους, και αφορούν Λαογραφικά , πολιτιστικά και Ιστορικά στοιχεία του χωριού μας. Επίσης τον προσκάλεσα με την πρώτη ευκαιρία που θα έχει να επισκεφθεί το Λαογραφικό μας Μουσείο. Η υπόσχεσή του ήταν φυσικά θετική.
Δεν έχω να κερδίσω τίποτε το ιδιαίτερο .
Απλά όπως έχω δηλώσει και στο παρελθόν, με ενδιαφέρει
η ανάπτυξη και προβολή του τόπου μου.
Καλή Δύναμη και καλή συνέχεια κ. Δήμαρχε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου